تابعیت فرزندان مسئولین، مربوط به دولت قبل بود نه دولت انقلابی

اعتمادآنلاین|

احمد امیرآبادی‌فراهانی، نماینده قم به عنوان موافق وزیر پیشنهادی کار در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: بنده ۱۰ – ۱۱ سال است که در مجلس حضور دارم و این دومین بار است که از وزرای پیشنهادی دفاع می‌کنم.

به گزارش فرارو، وی با بیان اینکه آقای زاهدی وفا حتما صلاحیت تصدی این وزارت خانه را دارد، افزود: مسئله‌ای که باید در مورد اموال مورد توجه باشد این است که داشتن ثروت مسئله‌ای نیست مسئله اصلی این است که این ثروت از کجا آمده است.

نماینده مردم قم گفت: بعد از فوت پدر اقای زاهدی وفا که فردی انقلابی بود، میراث مرحوم در دادگاه‌های مختلف مطرح شد و احکام زیادی در این رابطه صادر شده و ایشان در همه دادگاه حاضر شده است و مدارک را به ریاست مجلس ارائه می‌دهم.

در دولت قبل وزرا ارتباطات ناجوری برای کسب رای با نمایندگان برقرار می‌کردند!

امیرآبادی فراهانی درباره تحصیل زاهدی وفا در کانادا توضیح: رهبر انقلاب پیشتر فرموده بودن مشکلی ندارد که کسی برای کسب علم به خارج از کشور برود و برای خدمت به کشور بازگردد. آقای زاهدی وفا در هنگام تحصیل دو فرزندش در کانادا به دنیا آمد.

وی خطاب به هاجر چنارانی گفت: خانم چنارانی تابعیت فرزندان مسئولین، مربوط به دولت قبل بود نه دولت انقلابی.

نماینده مردم قم در مجلس درباره تعامل زاهدی وفا با مجلس گفت: در دولت قبل وزرا ارتباطات ناجوری برای کسب رای با نمایندگان برقرار می‌کردند. آقای زاهدی وفا در طول همین مدت کوتاه در تعامل تمام با نمایندگان مجلس بود. الان هم اعتقاد دارم که زاهدی وفا تعامل مثبتی با مجلس دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بازداشتی‌های درگیری‌های استان گلستان تعیین تکلیف شدند

س اکتبر 4 , 2022
اعتمادآنلاین| حیدر آسیابی، رییس کل دادگستری گلستان گفت: همه بازداشتی‌های اغتشاشات استان براساس دستور رییس قوه قضاییه و دستورالعمل دادستانی کل کشور، تعیین تکلیف و طبقه‌بندی شدند و برخورد قاطع و بدون اغماض با عوامل اصلی در دستور کار است. به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، حیدر آسیابی اظهارداشت: افرادی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000