قیمت زرشک خشک پفکی

زرشک از محصولات بسیار عالی و پر خاصیتی است‌ که در انواع متنوع وارد بازار می شود و زرشک خشک پفکی نمونه ای بسیار عالی، با کیفیت و پر طرفدار از انواع این محصول می باشد.

معمولا زرشک خشک پفکی در آشپزخانه های خانگی یا صنعتی نسبت به نمونه های دیگر زرشک از مصرف بسیار بیشتر ی برخوردار است و حتی در تجارت خارجی نیز این نمونه از متقاضیان بیشتری برخوردار می باشد و دلیل آن شکل و رنگ بسیار زیبا و عالی زرشک و طعم ترش و دلچسب این مخصوص است که سبب ایجاد طعم عالی و شکل مناسب انواع غذا می شود ببرای شناخت و آشنایی با طرز تهیه این غذاهای لذیذ می توانید به سایت شرکت آراد برندینگ مراجعه نمایید.

برای تولید زرشک خشک پفکی شاخه های زرشک را می چینند و در یک فضای سربسته طوری قرار می دهند که زرشک دائم در معرض گردش هوا باشد. به این ترتیب حدود چند ماه طول می کشد تا زرشک به صورت کاملا طبیعی و در معرض هوا بدون وجود نور مستقیم خورشید خشک شود.

در این حالت زرشک از رنگی بسیار زیبا و قرمز برخوردار است و اصطلاحا حالت پفکی به خود می گیرد.  بعد از اتمام این زمان زرشک خشک را از شاخه و برگ جدا می کنند و به صورت بسته بندی شده یا کیلویی در بازارهای داخلی و خارجی توزیع و به دست مصرف کننده‌ می رسانند.  زرشک خشک پفکی نمونه ای عالی و پر طرفدار از انواع زرشک موجود در بازار است که از قیمت خرید و فروش بسیار مناسب برخوردار است.

قیمت زرشک خشک

زرشک میوه ای است که از درخت زرشک به دست می آید و می توان آن را به صورت تازه و خشک مصرف نمود و زرشک خشک پفکی دانه اناری کوهی از انواع این میوه ترش و خوشمزه می باشد. در کشور ما خاستگاه زرشک بیشتر در استان خراسان است و میزان بسیار زیادی از مصرف داخل و خارج از کشور توسط زرشکی که در این استان تولید می شود، تامین می گردد.

زرشک تولید شده در استان خراسان دارای نمونه های بسیار عالی و متفاوتی است که از خرید و فروش داخلی و خارجی بسیار زیادی برخوردار می باشد.  کیفیت بسیار بالای زرشک، تنوع در تولید و قیمت بسیار مناسب سبب جذب مصرف کننده داخلی و خارجی شده است و سالانه شاهد تجارت و خرید و فروش زرشک تازه و خشک هستیم.

تجارت زرشک به دلیل میزان بسیار بالا یک تجارت سودمند و ارز آور برای کشور استو باعث شده است تا قیمت زرشک خشک تعدیل شده  و به همین دلیل کشت این میوه و خشکبار همچون پسته خشک برای کشور از اهمیت بالا برخوردار باشد.  زرشک در ایران کشور ما، با کیفیت درجه یک و در انواع زرشک خشک پفکی، زرشک دانه اناری، و زرشک خودرو کوهی تولید و در بازار به فراوانی موجود می باشد.  معمولا می توان زرشک را به صورت بسته بندی شده در انواع وزن و یا حتی به صورت فله ای و کیلویی در هر میزان خریداری نمود.

قیمت زرشک پفکی خشک

برای تهیه هر محصولی توجه به قیمت آن بسیار مهم است و این امر در مورد زرشک خشک نیز صدق می کند و عوامل متعددی در تعیین قیمت نهایی زرشک خشک تاثیر گذار هستند که باید خریدار از این عوامل موثر آکاهی داشته باشد و هنگام خرید زرشک خشک این موارد مدنظر قرار دهد تا بتواند به محصولی بهتر را برای خود برگزیند.

یکی از موارد مهم که باید مورد توجه قرار گیرد روش خشک کردن زرشک و یا کشمش پلویی است که به طور کلی به سه نوع تقسیم می شود و می توان این روشها را به صورت خشک کردن در افتاب، خشک کردن در سایه و خشک کردن صنعتی اشاره کرد که هر کدام از این روشها مزایا و معایبی را دارند و بر روی خواص زرشک خشک شده و محصول نهایی به دست آمده تاثیر گذار خواهند بود ضمن اینکه باعث افزایش قیمت زرشک پفکی خشک می شود.

زرشک مرغوب و مناسب معمولا رنگ روشن تر و قرمزتری دارد که برای خریداران می تواند نشانگر کیفیت و مرغوبیت بالای زرشک باشد البته نباید روشن بودن زرشک بیش از حد باشد و همچنین زرشک در صورتی که طعم تلخ داشته باشد به این معنی است که مدت زمانی از چیدن آن گذشته است چرا که زرشک تازه باید طعم ترش داشته باشد.

هر چه مرغوبیت زرشک بیشتر باشد باید دانه های آن یک دست و یکنواخت باشند و در صورتی که به آنها دقت کنیم دانه های ناهمگون و متفاوت در بین آنها به چشم نخورد و هنگام استشمام آنها بو و عطر زرشک به راحتی حس شود و مجبور نباشیم با نفسهای عمیقتر عطر آن را احساس نماییم.

پست بعدی

افزایش ٣,٣ درصدی تورم ماهانه قیمت مسکن در تهران

د اکتبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| مرکز آمار ایران شاخص و متوسط قیمت آپارتمان­‌های مسکونی مناطق ٢٢ گانه شهر تهران شهریور ماه ١٤٠١ (فروردین ١٤٠٠=١٠٠) را منتشر کرد. به گزارش ایلنا، در شهریور ماه ١٤٠١ تورم ماهانه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران ٣,٣ درصد بوده است. تورم ماهانه شهریور ماه در مقایسه با همین اطلاع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000