فعالیت خط های لوله نورد استریم دوباره آغاز شد

اعتمادآنلاین|

نشت گاز در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲ (۴ مهر ۱۴۰۱) در سه رشته از خطوط لوله گاز دریایی نورد استریم یک و دو و اعلام زلزله شناسان سوئدی مبنی بر ثبت لرزه های دو انفجار در مسیرهای خطوط لوله نورد استریم کشورهای اروپایی را نگران کرد.

به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، معاون نخست وزیر روسیه روز یکشنبه از تعمیر و از سرگیری فعالیت زیرساخت فراساحلی خط های لوله نورد استریم خبر داد.

الکساندر نوواک درباره تعمیر این خط افزود: با این که این رخداد بی سابقه بود، اما باز هم امکان فنی برای ازسرگیری فعالیت زیرساخت (این خطوط لوله انتقال گاز طبیعی روسیه به اروپا) وجود دارد که مستلزم زمان و بودجه مناسب است و اطمینان دارم که امکانات متناسب برای این کار فراهم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حملات ناجوانمردانه معاندین مسلح، اشرار و آشوب طلبان بی پاسخ نخواهد ماند

ی اکتبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی محکوم کردن حمله تروریستی روز جمعه در زاهدان، تاکید کرد: دشمنان کینه توز ملت سرافراز ایران و انقلاب اسلامی، بویژه گروهک‌های ظالم و تجزیه طلب و ایادی آنان بدانند، فرزندان ایران اسلامی در حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن لحظه ای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000