تا زمانی که قانون فعلی حکم فرماست حاضر به سازش و صلح نیستیم

اعتمادآنلاین|

رهبر جریان الصدر عراق، امروز (چهارشنبه) همزمان با از سرگیری جلسات پارلمان، بیانیه‌ای شدیداللحن صادر کرد. این در حالی است که حامیان جریان صدر بار دیگر از صبح امروز (چهارشنبه) مقابل منطقه سبز بغداد تجمع کرده و بعد از ظهر امروز همزمان با آغاز جلسه پارلمان، قصد ورود به منطقه سبز را داشتند که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شدند.

​به گزارش فارس، به نوشته وبگاه السومریه نیوز، در بیانیه مقتدی الصدر آمده است:

*وطن مهم‌تر از مناصب، قدرت، سلاح، طرح‌ها و اموال شماست. ما هرگز از وطن بی نیاز نیستیم و هرگز با شما مشارکت نکرده و صلح نمی‌کنیم و مذاکره هم نمی‌‌کنیم.

*با فرمول فعلی حاضر به مشارکت نیستیم و تا زمانی که افراد و سیستم فعلی و قانون اساسی و ساز و کار فعلی حکمفرماست، حاضر به سازش نیستیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

این انتصاب به روابط روسیه و عربستان کمک می کند

چ سپتامبر 28 , 2022
اعتمادآنلاین| نخست‌وزیر روسیه، انتصاب «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی به عنوان نخست وزیر این کشور را تبریک گفت. ​به گزارش فارس، طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، دولت روسیه که طی بیانیه ای پایم تبریک خود را برای بن سلمان منتشر کرد، در متن این بیانیه نوشت: *من متقاعد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000