مطالبه عمومی برخورد قاطع با «سلبریتی‌های اغتشاش‌گر» است

اعتمادآنلاین|

روزنامه همشهری با انتشار تصویر علی کریمی، کتایون ریاحی و مهران مدیری مدعی شد مطالبه عمومی برخورد قاطع با «سلبریتی‌های اغتشاش‌گر» است.

به گزارش همشهری، بازداشت برخی افراد به‌دست نیروهای امنیتی و انتظامی برای کنترل میدانی اغتشاشات ضرورتی است که باید انجام شود. افرادی که حیات و ممات فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی خود را مرهون حمایت نظام هستند و اکنون می‌کوشند در اعتراضی چند روزه خود را تبدیل به «رهبران قیام مجازی» کنند و این بازداشت‌ها را محکوم و آن را غیرقانونی و مغایر با آزادی بیان نشان دهند. این چهره‌ها با تضعیف نیروهای امنیتی، خواستار کودتا در کشور شده و از حافظان امنیت خواسته‌اند خود را تسلیم آشوبگران کنند! درخواستی که نشان می‌دهد سلبریتی‌های وطنی مدت‌هاست در دام ضد‌انقلاب بوده و در آبشخور آنان برای چنین روزهایی نان خورده و تربیت شده‌اند. مطالبه عمومی برخورد با چنین افرادی است؛ کسانی که هم در صحنه اغتشاش و هم پشت صحنه آن حضور پررنگی داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

زنم نمی‌خندد؛ طلاقش می‌دهم

چ سپتامبر 28 , 2022
اعتمادآنلاین| مرد جوان پس از دو سال زندگی مشترک، به دادگاه خانواده تهران رفت و درخواست طلاق داد. او از این‌که همسرش به‌ندرت می‌خندد و مرتب اخمو و بی‌حوصله است، کلافه شده و تصمیم گرفت برای همیشه به زندگی مشترکش پایان دهد. به گزارش جام جم، مرد جوان وقتی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000