دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت امور خارجه خبر داد: شناسایی مصادیق معروف و منکر در وزارتخانه

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت امور خارجه خبر داد: شناسایی مصادیق معروف و منکر در وزارتخانه کد خبر: 595409 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۰:۲۸ اعتمادآنلاین |

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت امور خارجه از شناسایی مصادیق معروف و منکر در این وزارتخانه خبر داد و یادآور شد: در وزارت امور خارجه پنج سازوکار برای شنیدن صدای مردم تعریف شده که بازخوردهای خوبی داشته است.

به گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر، کبریایی در نشست تخصصی هیئت اندیشه‌ورزان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی کشور با بیان این‌که تمام بشریت به دنبال امر به معروف و نهی از منکر هستند، خاطرنشان کرد: هدف از انجام این دو فریضه، تعالی و سعادت جامعه است و برای رسیدن به این هدف نیازمند نقشه راه هستیم و ابزار رسیدن به آن نیز استفاده از تکنیک‌هاست. دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه مرجع عالی سیاست‌گذاری در عرصه فرهنگ، شورای عالی انقلاب فرهنگی است، گفت: راهکار عملی، اجرای قوانین و مصوبات موجود است.

پست بعدی

تجلیل از یک عمر فعالیت سیاسی و انقلابی حجتی کرمانی

ی فوریه 5 , 2023
ایسنا نوشت: «محمدجواد حجتی کرمانی» از مبارزان انقلابی تجلیل شده و دو کتاب جدید او رونمایی می‌شود. «شیخ محمد جواد حجتی کرمانی» در سال ۱۳۱۱ خورشیدی در یکی از محلات قدیمی شهر کرمان و در یک خانواده روحانی متولد شد، او نخستین فرزند حجه‌الاسلام حاج میرزا عبدالحسین حجتی کرمانی بود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000