تهدید عجیب روسیه؛ امسال جام جهانی نخواهیم داشت!

اعتمادآنلاین|

باوجود آن که قطر تقریبا به آمادگی کامل برای میزبانی از این رقابت‌ها رسیده است اما از یک طرف آلمان این کشور را شایسته میزبانی نمی‌داند و از طرف دیگر هم روس‌ها تهدید به برگزار نشدن این رقابت بزرگ می‌کنند.

به گزارش ایسنا، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه در اظهار نظری جنجالی و شوک آور گفت: امسال جام جهانی وجود نخواهد داشت. در هفته‌های اخیر همه چیز تغییر خواهد کرد.

فیفا تیم ملی فوتبال روسیه را به خاطر حمله این کشور به اوکراین از پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ کنار گذاشت تا در نهایت این تیم ملی فوتبال ولز باشد که با شکست اوکراین راهی مرحله گروهی جام جهانی شود.

پیش از این هم روس‌ها تهدید کردند که به خاطر حضور نداشتن تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی اجازه برگزاری این رقابت را نخواهند داد و به نظر می رسد که اتفاقات تلخی قرار است رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آیا حضور یک زن می‌تواند پرونده حقوق بشر عربستان را بهبود بخشد؟

س سپتامبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| چند روز پیش سلمان عبدالعزیز پادشاه عربستان هلا بنت مزید التویجری را به عنوان رئیس کمیته حقوق بشر این کشور برگزید، در حالی که همان روز لیست بلندبالایی از زنان و مردانی که در عربستان به دلیل مخالفت با سلمان و ولیعهدش دستگیر و زندانی شدند منتشر شد. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000