تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه آسیب بزرگی به اروپا زده است

اعتمادآنلاین|

تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه چیزی جز بحران انرژی برای قاره سبز به ارمغان نیاورد. «پیتر زیجارتو» امروز در خصوص مشکلاتی که تحریم روسیه برای اروپائیان به وجود آورده است صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش فارس، وزیر امور خارجه مجارستان گفت:

*اقدامات محدود کننده گسترده که توسط اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل اوضاع اوکراین اعمال شده، آسیب بزرگی به اروپا و اروپایی‌ها وارد آورده است.

*اگر شما به سیاست تحریم‌های اتحادیه اروپا بنگرید و این دیدگاه ایدئولوژیک و سیاسی نبوده بلکه به صورت حرفه‌ای باشد، کاملا آشکار است که به شدت برای اروپایی‌ها دردآور بوده، به شدت دردآور.

*تورم سر به فلک کشیده، قیمت‌های انرژی فضایی شده و قیمت مواد غذایی مثل جهنم در حال افزایش است. بنابراین سیاست تحریم قطعا به شدت به اروپا و مردم اروپا آسیب رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

خاطرات اکبر عبدی و محمدرضا علیمردانی از دوران مدرسه

ش سپتامبر 24 , 2022
ایسنا نوشت: اکبر عبدی حدود ۲۳ سال سن داشت وقتی در مجموعه تلویزیونی «بازم مدرسه ام دیر شد» بازی کرد. اما خودش می‌گوید «در آن زمان خیلی‌ها فکر می‌کردند که من فقط ۱۰ ـ ۱۵ سال سن دارم»! این در حالی است که اکبر عبدی متولد سال ۱۳۳۹ است و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000