تمرکز برای راه اندازی کسب و کار شخصی

اعتمادآنلاین|

برای راه‌اندازی کسب و کارتان میتوانید از سایتهای اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

پس اصلا به این موضوع فکر نکنید که اگر بخواهید کسب و کار شخصی تان را راه اندازی کنید باید حتماً چند صد میلیون تومان هزینه تجهیزات کنید و ده ها میلیون تومان بابت هزینه اجاره محل کار بدهید.

حوله یکبار مصرف

امروزه با توجه به افزایش جمعیت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استفاده از ابزار و لوازمی مثل حوله بسیار مهم است؛ از این رو قصد داریم در این قسمت به بررسی قیمت دستگاه تولید برش حوله یکبار مصرف بپردازیم. طی سالیان گذشته مصرف این وسیله بهداشتی به شکل چشمگیری افزایش یافته است از این رو بسیاری از افراد به فکر ایجاد خط تولیدی برای انواع حوله یکبار مصرف افتاده اند.

چمدان خلبانی

علاقه افراد به مسافرت به اقصی نقاط جهان امری ذاتی است و حتی در قرآن مجید و روایات نیز به آن دعوت شده است، امروزه اغلب افراد تمایل به سفر با هواپیماها را دارند و که چمدان خلبانی ضد ضربه را به منظور جایگیری راحت در هواپیما و جلوگیری از آسیبهای احتمالی از دست اندازهای هوایی با تکنولوژیهای مدرنی تولید کرده اند که کاملا ضد ضربه هستند.

2

کنسرو ماهی

از ترکیبات مهمی که در کنسرو ماهی وجود دارد ویتامین D می باشد که امروزه اغلب مردم از مشکلات ناشی از این ویتامین رنج می برند. ماهی میزان قابل توجهی آهن، فسفر، B12 و B3 نیز دارد که در برای بدن بسیار مفید و حیاتی هستند.

3

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نمی توانم از زمان امضای توافق سخن بگویم / مهمترین مشکل در آمریکا موقعیت ضعیف حزب دموکرات در انتخابات پیش رو است

ج اکتبر 21 , 2022
اعتمادآنلاین| ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه علت و چرایی سخنان اخیر رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که گفت احیای برجام فعلا در دستور کار نیست، اظهار داشت: شکل‌گیری توافق به اراده آمریکایی‌ها بازمی‌گردد، خواسته‌های ایران خیلی روشن و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000