شاخص‌های مدرسه خوب از دید دانش‌آموزان چیست؟

اعتمادآنلاین|

سید ابراهیم رییسی در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی هم‌چنین از معلمان خواست که بگویند که برای افزایش بهره‌وری در آموزش و پرورش چه باید کرد؟

به گزارش ایسنا، سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ مدارس کشور، به طور رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نواخته شدن زنگ دبستان دخترانه شهید فرهاد حسینمردی با حضور رئیس جمهور، آغاز شد.

رییسی در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با حضور در بین دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید حسین مردی در منطقه ۱۶ تهران، بیان کرد: ما سندی به عنوان سند بنیادین آموزش و پرورش تدوین کرده‌ایم که پیش روی مدارس و خانواده قرار گرفته و تمام کارهای ارتباط خانه و مدرسه، ارتباط مدیران با معلمان و کار تربیتی مدارس بر اساس این سند پیش می‌رود. این سند و کتاب پیش روی همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت قرار داشته و تمام کارها در حوزه آموزش و پرورش بر اساس این سند پیش می‌رود.

وی افزود: هر سال ارزیابی می‌شود چقدر به این سند و کتاب عمل شده است. ارزیابی آن نیز بر عهده مسئولان تعلیم و تربیت است. این سند حاصل زحمت کارشناسان تعلیم و تربیت بوده و همه دست اندرکاران این حوزه برای اجرایی شدن آن تلاش می‌کنند. وزارت آموزش و پرورش در مسیر اجرای این سند گام بر می‌دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر سند بنیادین آموزش و پرورش اجرایی گردد محصول آموزش و پرورش خوب خواهد بود. تاکید دولت بر اجرای دقیق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش است. سندی که پیش روی مدیران، معلمان، دانش آموزان، مدرسه و خانواده قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حرف مردم را بشنوید/ بنا را بر این بگذاریم که جامعه یا وجدان جامعه، هوشمند‌تر از دولت و مسئولان است

ش سپتامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| سیدعطاءالله مهاجرانی در یادداشتی در روزنامه اعتماد خطاب به مسئولان خواست «سخن‌ مردم را بشنوند.» به گزارش اعتماد، در این یادداشت آمده است: در تفسیر آیه: اِنّ الاِنسان لفی خُسر (سوره عصر/۱) به این نکته دقیق و لطیف توجه شده است که زیان حقیقی، زیان در سرمایه است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000