کدام فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران در پی اعتراضات اخیر بازداشت شدند؟+ اسامی

اعتمادآنلاین|

بر اساس گزارش‌های مختلف اسامی برخی فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران که در پی اعتراضات اخیر طی روزهای پنجشنبه و جمعه بازداشت شده‌اند رسانه‌ای شده است.

حمیدرضا جلائی‌پور در کانال تلگرامی خود از بازداشت پسرش خبر داده و نوشته: امروز [پنجشنبه] ساعت ۱۲:۳۰ محمدرضا جلائی‌پور در حالی که از درب منزل برای خرید بیرون می‌رود توسط ماموران اطلاعاتی دستگیر می‌شود. او ساعت ۳:۳۰ از اوین زنگ زد و گفت در زندان اوین هستم.

محمدعلی کامفیروزی، وکیل نیلوفر حامدی، نیز روز پنجشنبه از بازداشت این روزنامه‌نگار در منزلش خبر داد و نوشت خبرهای مربوط به دستگیری این روزنامه‌نگار از طریق او و همسرش اعلام خواهد شد. پیش از این یلدا معیری، عکاس، نیز بازداشت شده بود.

بر اساس اخبار منتشرشده علیرضا خوشبخت روزنامه‌نگار و فعال سیاسی؛ زهرا توحیدی فعال سیاسی و همسر او و همچنین هدی توحیدی نیز بازداشت شده‌اند.

روح‌الله نخعی نیز یکی دیگر از روزنامه‌نگارانی است که بر اساس خبرها بازداشت شده است.

علاوه بر این برخی شنیده‌ها از بازداشت تعدادی از دانشجویان طی دو روز گذشته حکایت دارد.

این خبر تکمیل می‌شود…

آیا این خبر مفید بود؟ 4 0

نتیجه بر اساس 4 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آمریکا اراده کند توافق در دسترس است

ج سپتامبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین| خانم آنیکن هویتفلد، وزیر خارجه نروژ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نیویورک، طرفین در مورد آخرین تحولات موضوعات روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر کردند. به گزارش فارس، وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات، ضمن اعلام آمادگی برای افزایش تماس‌ها و ترسیم مسیر روشن برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000