هشدار جوان نسبت به کشته شدن زنان در اعتراضات؛ خیابان را برای قاتلان مهساهای دیگر باز نکنیم

اعتمادآنلاین|

روزنامه جوان در گزارشی با عنوان «خیابان را برای قاتلان دختران ایران نگشاییم» نسبت به کشته شدن زنان در اعتراضات هشدار داد.

جوان نوشت: اگر روزهای اول مردم در مورد واقعیت فوت مهسا سؤال داشتند و سؤال بجایی هم بود و عده ای نیز وجود گشت ارشاد را بر نمی تافتند، الان دیگر مسئله نه مهسا است و نه گشت ارشاد و حتی قانون، جریان میداندار خیابان اصل نظام و حتی اسلام را نشانه رفته و برای رسیدن به مقاصد خود ابایی هم ندارد که چه بسا مهساهای دیگری نیز سوژه باشند.

این روزنامه در ادامه نوشت: اکنون حساب لشکر پیاده نظام دشمن از عموم مردم سوگوار مهسا و جمعی که منتقد گشت ارشاد بودند جدا است. مردم عادی دغدغه و مطالباتی اوضاع را برآشفته می پسندند. مردم ما چه ً مشخص و با پیگیری قانونمند داشتند و اغتشاشگران اتفاقا موافق گشت ارشاد و چه منتقد و حتی مخالف آن باشند، امنیت و کشور خود را دوست دارند. هیچ ایرانی وطن دوستی، شعارهای تجزیه طلبانه ای را که این روز ها در برخی از مناطق کردنشین داده می شود نمی پسندد و روی خوش به تروریست‌های فرقه رجوی نشان نخواهد داد. مراقب باشیم که خیابان را برای قاتلان مهساهای دیگر باز نکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

5 هزار میلیارد تومان اوراق در بورس به فروش رسید

چ سپتامبر 21 , 2022
اعتمادآنلاین| نتیجه هجدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1401 (مورخ 29 شهریور1401)، نشان می دهد در این مرحله دولت با مجوز بانک مرکزی 50.3 هزار میلیارد ریال اوراق را در بازار اولیه بورس به فروش رسانده است. به گزارش فارس، در این مرحله اوراق آراد 112 […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000