تسلیت رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پی درگذشت غفوری‌فرد

تسلیت رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پی درگذشت غفوری‌فرد

ایسنا نوشت: سرلشکر باقری در پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری فرد را تسلیت گفت و یادآورشد که آن مرحوم خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت .

در پیام سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:
درگذشت یار صدیق انقلاب و رهبری "دکتر حسن غفوری فرد" از پیشتازان و چهره های خوشنام و متعهد عرصه های خدمت به نظام و مردم شریف ایران ، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید .
مرحوم غفوری فرد در تاریخ نهضت اسلامی از فعالان جبهه انقلاب و مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که علاوه بر چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در سنگرهای مدیریتی مهم چند دولت از جمله سکان داری سازمان تربیت بدنی و حوزه ورزش کشور ؛ خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت .
او در مقاطع و شرایط حساس سیاسی اجتماعی کشور ، هیچ‌گاه از صراط مستقیم انقلاب اسلامی خارج نشد و مواضع و نقش های او همواره نشان از تعهد و پای بندی به آرمان ها و ارزشهای بلند انقلاب و نظام اسلامی ، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی داشت .
فقدان آن شخصیت گرانمایه را به آحاد ملت عظیم الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان ، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید ، مغفرت و رحمت واسعه الهی و همنشینی با امیر مومنان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و برای بازماندگان معزز او، صبر ، شکیبایی و ثبات قدم توان با پاداش صابرین از طلب می کنم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

ببینید | طارمی باز هم تفاوت را رقم زد؛ گل سرنوشت‌ساز مهدی برای پورتو

ج مارس 10 , 2023
گل سوم پورتو توسط مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 73 به ثمر رسید تا پورتو در این دیدار سرنوشت‌ساز با گل تاثیرگذار ستاره ایرانی به پیروزی برسد. دریافت 3 MB 262 262

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000