درخواست جام جم برای برخورد قاطعانه با معترضان

اعتمادآنلاین|

روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان «سناریوی معاندان؛ دروغ‌بزرگ، ظلم به نظام» خواستار برخورد قاطعانه با معترضان به مرگ مهسا امینی شد.

در بخشی از گزارش این روزنامه آمده است: امروز و در این شرایط مردم از دستگاه قضا انتظار دارند با قاطعیت وارد میدان شده و به مقابله با برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه و پادوهای دشمن بپردازد تا با دروغ‌ها و اخبار خلاف واقع بیش از این به جامعه آسیب نزنند و برای نظام هزینه تراشی نکنند. دستگاه امنیتی کشور باید با اقدامات پیشگیرانه مانع اجرای پروژه هیفوس توسط ستون پنجم دشمن و به اصطلاح روشنفکران که درصدد تغییر فرهنگ و هویت ملی هستند، شود و در چنین بزنگاه‌هایی به مقابله با دروغ‌پردازان رسانه‌ای بپردازد تا اذهان مردم از سمت توفیقات داخلی به سوی پروژه‌های ضدانقلاب منحرف نشود.

آیا این خبر مفید بود؟ 6 13

نتیجه بر اساس 6 رای موافق و 13 رای مخالف

پست بعدی

هدف غرب تجزیه روسیه است

چ سپتامبر 21 , 2022
اعتمادآنلاین| ولادیمیر پوتین عصر امروز در یک گفت‌وگوی تلویزیونی از اهداف غرب برای تجزیه روسیه صحبت کرد به گزارش فارس، رئیس جمهور روسیه گفت: *هدف غرب تضعیف کشور ما، تفرقه‌افکنی در آن و در نهایت نابودی‌اش است. آنها مستقیم می‌گویند که توانسته‌اند در سال ۱۹۹۱ باعث تجزیه شوروی شوند و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000