ارتقا روابط تجاری، صنعتی، انرژی، علمی و فرهنگی بین تهران و کازان

اعتمادآنلاین|

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور عصر امروز در دیدار «رستم مینیخانوف» رییس جمهور تاتارستان با اشاره به قرابت و اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور، بر ضرورت توسعه همکاری های مشترک میان تهران و کازان در بخش های مختلف تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، مخبر اظهار داشت: ایران و تاتارستان از ظرفیت های گسترده ای برای توسعه مناسبات فیمابین برخوردار هستند و می توانند سطح روابط خود را در زمینه های تجاری، صنعتی، انرژی، علمی و فرهنگی ارتقا دهند.

*تهران و مسکو برنامه های مشترکی برای توسعه همکاری ها در بخش ترانزیت تدوین کرده اند که تاتارستان نیز می تواند همکاری مشترکی را در این حوزه با ایران داشته باشد.

*با احداث این مراکز بسترهای لازم برای گسترش همکاری های بخش خصوصی بیش از پیش فراهم خواهد شد.

*علاقمند هستیم از دانش و توانمندی ایران در زمینه های مختلف استفاده و همکاریهای مشترکی را آغاز کنیم.

*تاتارستان علاقمند است از توانمندی و ظرفیت بخش خصوصی ایران در زمینه فرآوری مواد غذایی و کشت و صنعت استفاده کند.

وی همچنین خواستار تبادل استاد و دانشجو میان ایران و تاتارستان شد و از آمادگی کازان برای توسعه همکاری های فرهنگی و دینی با کشورمان خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

استاندار کردستان خبر داد / «مرگ مشکوک» سه نفر در جریان اعتراضات اخیر در شهرهای استان

س سپتامبر 20 , 2022
فارس نوشت : زارعی‌کوشا گفت : این دو سه روزه نیروهای امنیتی و انتظامی ما با معترضین مدارا کرده‌اند و حتی تعداد زیادی از این نیروها در استان کتک خورده و حتی کار به بیمارستان کشیده شده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000