رمز ارز ایرانی تست شد

اعتمادآنلاین|

علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی چندی پیش با بیان اینکه در حال حاضر مرحله پیش آزمایشی رمز ریال در حال اجراست تاکید کرد: یک میلیارد تومان رمزریال توسط دو بانک ملی و ملت در اختیار تعدادی از افراد قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد:

*دو فروشگاه نیز با ایجاد سامانه‌های مخصوص، در حال حاضر امکان خرید کالا را فراهم کرده‌اند و پس از بدست آمدن نتایج این دوره و بررسی ابعاد مختلف آن، در آینده نزدیک مرحله آزمایشی رمزریال بانک مرکزی اجرایی خواهد شد.

*در حال حاضر منتظر دریافت اطلاعات از سوی وزارت صمت هستیم. افرادی که دارای مجوز استخراج رمزارزها هستند، می‌توانند با ثبت سفارش اقدام به واردات کالا کنند.

*افراد دارای مجوز باید رمزارز استخراج شده را در سامانه‌ای که اعلام خواهد شد، عرضه کنند و پس از آن می‌توانند، اقدام به ثبت سفارش کرده و واردات خود را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مهار حریق در محل نگهداری ضایعات چوب در چهارراه جهان کودک

س سپتامبر 20 , 2022
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به وقوع حریق در محل نگهداری ضایعات چوب در محدوده چهارراه جهان کودک گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000