بنزما داربی مهم شهر مادرید را از دست داد

اعتمادآنلاین|

رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته ششم رقابت های لالیگا امشب به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت. فهرست رئال مادرید برای این بازی حساس اعلام شد و نام کریم بنزما و لوکاس واسکز در این فهرست به چشم نمی‌آید تا آنها غائبان بزرگ داربی مادرید باشند.

به گزارش ایسنا، حضور بنزما می‌توانست کمک زیادی به رئال مادرید در این دیدار کند، البته طبق اعلام رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال، کاپیتان این تیم به شرایط بازی رسیده است اما کارلو آنچلوتی ریسک نکرد و او را در فهرست قرار نداد.

خبر خوب برای رئال اینکه آسیب دیدگی میلیتائو برطرف شده و او در فهرست تیم برای این بازی قرار گرفت.

این دیدار درحالی برگزار می‌شود که رئال مادرید در هر ۵ بازی قبلی خود به پیروزی دست پیدا کرده و با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا صدرنشین در رد رده دوم قرار دارد، این درحالی است که اتلتیکو مادرید از ۵ بازی قبلی خود ۱۰ امتیاز کسب کرده و در رده هفتم جدول رده بندی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

همچنان آماده تبادل زندانیان با واشینگتن هستیم

ی سپتامبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران، استقلال سیاسی خودش را قربانی روابط با هیچ کشوری نخواهد کرد، گفت: استقلال سیاسی جمهوری اسلامی ایران آنقدر حائز اهمیت است که به هیچ وجه آن را در معرض یا متأثر از نگاه سیاسی هیچ طرف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000