معاون رئیسی: توقعات مردم در خورد و خوراک بالا رفته و مشکل ایجاد شده

اعتمادآنلاین|

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تا پایان سال سند اصلاحات پولی و بانکی را به مقام معظم رهبری خواهیم داد و تا سال آینده ساختار بودجه دولت را اصلاح می‌کنیم و غیر از این در زمینه تولید و سرمایه‌گذاری و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر برنامه‌هایی را دنبال می‌کنیم و مقام معظم رهبری پیگیر این امور هستند.

به گزارش همشهری، محسن رضایی در دیدار با سیدمحمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه در قم گفت: دولت زمانی شروع به کار کرد که با تراکمی از مشکلات حل نشده مواجه بود به طوری که روزمرگی دولت های گذشته سبب متراکم شدن مشکلات شده بود، بسیاری از منابع کشور مصرف شده بود ولی به جای آنها منابع مولّدی جایگزین نشده و از جیبمان مصرف کرده بودیم.

وی با بیان اینکه جمعیت کشور نسبت به اول انقلاب چند برابر شده و انتظارات مردم هم بالا رفته است، افزود: امروز همه افراد در همه کالاها از موبایل گرفته تا خوراک و پوشاک و دیگر موارد توقعات بالایی دارند و این خودش مشکلات متراکمی درست کرد که دولت های گذشته به حل آن نپرداخته اند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به مشکل حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ اظهار کرد: ۱۸ میلیون جمعیت روستایی و عشایری بودند که کار می کردند و تولید داشتند ولی این جمعیت امروز اطراف شهرهای بزرگ ساکن شده اند و چاره اندیشی در مورد آنها نشده است.

رضایی تأکید کرد: نتیجه اقتصاد دولتی این شد که انبوهی از مشکلات آرام آرام انباشته شد و هر دولت که آمد مشکلات را اضافه کرد به طوری که الان نظام پولی و بانکی مان باید متحول و ساختار بودجه دولت باید اصلاح شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 5 4

نتیجه بر اساس 5 رای موافق و 4 رای مخالف

پست بعدی

از تراکتور ساخت مشترک ایران و ونزوئلا رونمایی شد+ ویدئو

ش سپتامبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا روز پنجشنبه پانزدهم سپتامبر، نمایشگاه مشترک علم و فناوری تهران و کاراکاس را افتتاح کرد. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در پی تعمیق روابط و شکست تحریم‌های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا هستند. برگزارکنندگان این نمایشگاه اعلام کردند که این نمایشگاه نشانگر دوره جدیدی در روابط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000