چرا رئیسی در ضیافت شام شانگهای شرکت نکرد؟

اعتمادآنلاین|

مهدی خانعلی‌زاده از همراهان هیات ایرانی در سفر به ازبکستان در توییتر نوشت: سران شرکت کننده در اجلاس شانگهای برای حضور در مراسم درختکاری، چند دقیقه قبل از مراسم، در سالنی کنار هم جمع شدن تا مراسم شروع بشه. آقای رئیسی به دلیل برنامه‌های متعدد، آخرین نفری است که به جمع ملحق می‌شود و به محض رسیدن، با دعوت رئیس‌جمهور ازبکستان، به محل درختکاری می‌روند.

به گزارش ایسنا، او در ادامه این توییت نوشت: بعد از پایان درختکاری، همه روسا به سمت سالن ضیافت رسمی شام می‌روند به جز یک نفر: سیدابراهیم رئیسی که به جای ضیافت، برای نماز و گفتگو با مردم مسلمان سمرقند به مسجد اهل‌بیت(ع) می‌رود. البته این عدم حضور، یک علت دیگر هم داشت: تاکید بر پروتکل‌های جمهوری اسلامی ایران در مراسم شام.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 0

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

واکنش عجیب مدیرعامل موسسه همشهری به ماجرای مهسا امینی؛ ناجا قانون را اجرا کرده است!

ج سپتامبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| محسن مهدیان ، مدیرعامل موسسه همشهری نوشت: به کما رفتن خاتم مهسا امینی حقیقتا دردناک است.همه دعاگوییم. اما تلختر از این کسالت،جهالت است.از اوباش جماعت که انتظار نیست.اراذلی که زنجیر پاره کردند کارانه سختی کار میگیرند.از اصلاح طلب جماعت هم همچنین.اینها نسل اکبرپونز هستند.حالا نرخ تغییر کرده و رنگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000