دیدار وزیر دفاع ترکیه با رئیس ستادکل ارتش امارات

اعتمادآنلاین|

خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز سه شنبه با حمد محمد ثانی الرمیثی رئیس ستادکل ارتش امارات متحده عربی در آنکارا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری آناتولی، حمد محمد ثانی الرمیثی به دعوت رسمی ژنرال یاشار گولر رئیس ستادکل ارتش ترکیه به آنکارا آمده است.

در این دیدار که در ساختمان وزارت دفاع ترکیه برگزار شد و ژنرال گولر نیز در آن حضور داشت، در مورد مسائل دو جانبه، منطقه‌ ای، همکاری‌ های آموزشی نظامی و صنایع دفاعی بحث و تبادل نظر شد.

خلوصی آکار در پایان ماه می به امارات متحده عربی سفر کرده بود. این اولین سفر رسمی وزیر دفاع ترکیه به امارات پس از ۱۵ سال بود.

وی همچنین با محمد بن احمد البواردی وزیر مشاور در امور دفاعی دولت امارات متحده عربی دیدار و طرفین در خصوص افزایش دیدارهای دو جانبه در سطوح عالی به توافق رسیده بودند.

پست بعدی

بازگشت «ریچارد نفیو» به وزارت خارجه آمریکا

س جولای 5 , 2022
اعتمادآنلاین| «ریچارد نفیو» معاون پیشین «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که پیش از این به طور رسمی هیأت مذاکره‌کننده ایالات متحده و وزارت خارجه این کشور را ترک کرده بود، بار دیگر به این وزارتخانه بازگشت. به گزارش ایلنا، وی در پی بازگشت به دستگاه دیپلماسی آمریکا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000