دیر به فکر روشنگری و ایجاد فضای گفتمان افتادیم

اعتمادآنلاین|

حجت الاسلام ناصر رفیعی، استاد دانشگاه و کارشناس دینی در مراسم بزرگداشت میلاد عبدالعظیم حسنی (ع) در حرم سیدالکریم (ع) افزود: دیر به فکر روشنگری و ایجاد فضای گفتمان افتادیم، باید در رسانه ها فضا برای گفت و گو و پاسخ به شبهات ایجاد و از اجرای برنامه های یکسویه خودداری شود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی ، این استاد دانشگاه و کارشناس دینی گفت: راه حل برون رفت از شرایط کنونی کشور ایجاد فضای گفتمان، آگاه سازی و بصیرت است تا به این طریق راه برای جولان دشمنان با شایعه افکنی و جنگ رسانه‌ای مسدود شود.

وی یادآور شد: باید با روشنگری و آگاه سازی افراد به خصوص جوانان را جذب کرد ، وقتی چنین کارهایی کمتر انجام می گیرد، مشکلات نیز پیش می آید.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم سه نعمت امنیت، رفاه و آرامش را برای هر انسانی لازم دانسته که نبود آن موجب عذاب فرد است، اظهار داشت: دشمن درست به همین سه نعمت نشانه رفته و با جنگ ترکیبی که به راه انداخته امنیت مردم را به هم ریخته است.

این استاد دانشگاه و کارشناس دینی خاطرنشان کرد: دشمنان در عمل با تشدید تحریم ها رفاه مردم و با ایجاد وحشت آرامش مردم را بهم ریخته اند.

وی اضافه کرد: دشمن جنگ ترکیبی را در خیابان و رسانه دنبال می کند و از همین طریق نیز به دنبال بر هم زدن امنیت و آرامش کشور با کارهای بی هدف و کور است.

حجت الاسلام رفیعی ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل این درگیری را با طرح و برنامه آغاز کرده است، در حالی که می داند براندازی این نظام امکان پذیر نیست .

همزمان با فرارسیدن ایام گرامیداشت میلاد حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مراسم اهتزار پرچم سبز گنبد بارگاه نورانی آن حضرت، عصر روز گذشته برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم باشکوه همزمان با شب میلاد حضرت سیدالکریم(ع) در صحن امام حسن(ع) با حضور مردم مومن و ولایت مدار ری و زائران و تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاری ممتاز مجتبی محمد بیگی آغاز شد.

همچنین در ادامه این مراسم با آئین جمع خوانی خادمین آستان مقدس و قرائت زیارتنامه حاج مهدی قربانعلی و مداحی حاج علی مهدوی نژاد پرچم گنبد مطهر حضرت سیدالکریم(ع) پرچم سبز برافراشته شد.

به مناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مصادف با چهارم ربیع الثانی و هشتم آبان، ۷۰ برنامه برای بزرگداشت مقام این امامزاده گرانقدر و راوی حدیث برگزار می‌شود.

چهارم ربیع الثانی سالروز میلاد سیدالکریم (ع) و مصادف با امروز یکشنبه ۸ آبان است که از سه روز قبل و سه روز بعد مراسم هایی در قالب هفته میلاد برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پوتین همچنان آماده مذاکره درباره اوکراین است

ی اکتبر 30 , 2022
اعتمادآنلاین| سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه امروز -یکشنبه- اعلام کرد که رهبری این کشور و در صدر آن «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور مانند گذشته آماده مذاکره درباره اوکراین است. به گزارش ایلنا به نقل از تاس، لاوروف افزود: «آمادگی روسیه از جمله رئیس‌جمهور برای انجام مذاکرات درباره اوکراین تغییر نکرده است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000