از دستگیری۱۶۴ سارق تا کشف ۱۱۵ تن آرد و روغن احتکار شده

اعتمادآنلاین|

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲۲۵ متهم و کشف کالای قاچاق در دهمین مرحله از اجرای طرح رعد خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۴۰۲ نفر از اتباع غیر مجاز دستگیر شدند.

به گزارش فارس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به اجرای یازدهمین مرحله طرح رعد در شهرستان ری اظهار داشت: در این طرح 24 باند سرقت منهدم و 164 سارق و 9نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای هشتمین طرح رعد 37 خرده ‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند، تصریح کرد: در این طرح 29 قبضه سلاح گرم و 102 قبضه سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در اجرای این طرح و در راستای مقابله با محتکران 40تن آرد، 75 تن روغن خوراکی، 30هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: ارزش کل اموال مکشوفه براساس نظر کارشناسان بیش از 180 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اعلام اینکه در این شهرستان شاهد کاهش 9 درصدی سرقت، افزایش 45 درصدی دستگیری ها و همچنین افزایش 27 درصدی کشفیات هستیم افزود: جرائم خشن نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافته و 72درصد از پرونده های غیر امنیتی که در این طرح رسیدگی شده است به مراکز مشاوره برای صلح و سازش ارجاع شده است.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: اجرای طرح های رعد تا تامین حداکثر رضایتمندی شهروندان استمرار دارد.

پست بعدی

افزایش قیمت بنزین و گازوئیل وزیر انرژی برزیل را برکنار کرد

چ مه 11 , 2022
اعتمادآنلاین| ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل به خاطر بالا رفتن قیمت بنزین و گازوئیل در این کشور بنتو آلبوکوارک، وزیر انرژی این کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ از سمتش برکنار کرد. بالا رفتن قیمت بنزین و گازوئیل به یکی از بحران‌های سیاسی بولسونارو با نزدیک شدن به زمان انتخابات تبدیل شده است. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000