توافق بایدن با کارگران راه آهن از ترس اعتصابات

اعتمادآنلاین|

جو بایدن روز پنجشنبه در بیانیه‌ای که توسط کاخ سفید منتشر شد، اعلام کرد که شرکت‌ها و اتحادیه‌های راه‌آهن ایالات متحده برای جلوگیری از اعتصاب‌های گسترده آخر هفته در این کشور به توافق اصولی دست یافتند.

به گزارش ایرنا، به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، این بیانیه مدعی شده است: توافق آزمایشی که امشب (به وقت محلی) به دست آمده، یک پیروزی مهم برای اقتصاد ما و مردم آمریکا است.

این بیانیه می‌افزاید: بر این اساس کارگران راه‌آهن حقوق و شرایط کاری بهتر و آرامش خاطر در زمینه هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز در تحلیل توافق به دست آمده و تاثیر آن در انتخابات پیش روی این کشور، نوشت: دولت آمریکا به شدت در کسب این توافق و جلوگیری از سناریویی که در صورت محقق نشدن آن می‌توانست رخ دهد، دست داشته است، چراکه که در صورت اعتصاب‌های گسترده، زنجیره سفر و تامین کالاهای تجاری در ایالات متحده مختل می‌شود و در کمتر از ۲ ماه مانده به انتخابات میان دوره‌ای، این دولت از نظر سیاسی چیزهای بسیاری از دست خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

صعود زارع به دور بعد

پ سپتامبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان در ادامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، امروز به رقابت پرداخت. ​به گزارش فارس، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ژی وی دنگ از چین مبارزه کرد. در وزن 125 کیلوگرم که 24 کشتی‌گیر حضور دارند، سنگین‌وزن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000