گران‌‌ترین گذرنامه جهان را بشناسید!

اعتمادآنلاین|

شاید باور نکنید اما گذرنامه سوری گران‌‌ترین گذرنامه جهان محسوب می‌شود، زیرا فرد برای دریافت آن باید دست‌کم ۸۰۰ دلار به دولت این کشور بپرازد.

به گزارش اعتمادآنلاین، امارات نیوز خبر داد، با توجه به دستورالعمل جدید وزارت کشور سوریه، از ۴ آگوست (۱۳ شهریور) هر فرد سوری برای دریافت فوری گذرنامه باید ۵۰۰ هزار لیر معادل ۸۰۰ دلار پرداخت کند.

وزارت کشور سوریه اعلام کرد این اقدام در پاسخ به درخواست شهروندان سوری ساکن خارج از کشور صورت می‌گیرد که نیاز فوری به دریافت گذرنامه دارند.

هزینه صدور این گذرنامه در حالی بالا رفته است که گفته می‌شود گذرنامه سوری یکی از بدترین گذرنامه‌های جهان از لحاظ پذیرش در کشورهای جهان به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تا ساعاتی دیگر مرزن‌آباد مسدود می‌شود

پ سپتامبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| با توجه به تعطیلات آخر هفته پیش بینی می شود که جاده های کشور به خصوص در شمال و محورهای ترددی استان البرز با ترافیک همراه شود. به گزارش فارس، محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان امروز درباره آخرین وضعیت محور کندوان در گفت‌وگویی، اظهار کرد: *درحال حاضر ترافیک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000