تقابل سردار و مهدی برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا

اعتمادآنلاین|

با اتمام بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بایرلورکوزن با ۳ امتیاز به رده دوم صعود کرد. پورتو با شکست شب گذشته مقابل کلوب بروژ با نتیجه ۴ بر صفر بدون مهدی طارمی بدون امتیاز به قعر جدول سقوط کرد.

به گزارش خبرورزشی، سومین بازی بایرلورکوزن مقابل پورتو است. دوئل طارمی و آزمون برای پورتو بازی مرگ و زندگی است. اگر اژدها در این بازی تسلیم شود از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باید خداحافظی کند. در مقابل بایرلورکوزن با سردار آزمون در این بازی امیدوار است تا برنده شود تا با ۶ امتیاز شانس زیادی برای صعود از مرحله گروهی داشته باشد.

دیدار پورتو با لورکوزن در تاریخ ۱۲ مهر به میزبانی غول فوتبال پرتغال برگزار می‌شود و این دوئل آزمون با طارمی بازی مرگ و زندگی است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

افزایش نرخ بهره گریبان نفت را رها نمی‌کند

چ سپتامبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| قیمت نفت‌خام شاخص برنت بازار آتی تا ساعت ۴ و ۷ دقیقه گرینویچ با ۳۸ سنت یا ۰.۴ درصد کاهش به بشکه‌ای ۹۲ دلار و ۷۹ سنت رسید. نفت‌خام شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز بشکه‌ای ۸۷ دلار و ۲ سنت معامله شد که کاهش ۲۹ سنتی یا ۳ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000