آمار تجارت خارجی کشور روند رو به رشدی دارد

اعتمادآنلاین|

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موضوع پیوستن ایران به پیمان شانگ‌های از روبه رشد بودن آمار تجارت خارجی کشور خبر داد و گفت: هر چه ما در مجامع بین المللی و پیمان های منطقه ای وارد شویم، تجارت خارجی ما را تسهیل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، رضا فاطمی امین در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آثار پیوستن ایران به پیمان شانگهای در حوزه صنعت تصریح کرد: آمار تجارت خارجی کشور روند رو به رشدی دارد. هر چه ما در مجامع بین المللی و پیمان های منطقه ای وارد شویم، تجارت خارجی ما را تسهیل خواهد کرد. پیمان شانگهای بسیار معتبر است و کشورهای بزرگی در آن حضور دارند و قطعا پیوستن ما به این پیمان برای ما دستاوردهای بزرگی خواهد داشت.

وی با اشاره به دغدغه رهبری برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، اظهار کرد: بر همین اساس در وزارت صمت به همراهی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد کارگروهی تشکیل دادیم و اقدامات بسیار خوبی برای تامین سرمایه در گردش انجام شد به طور مثال امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد منابع بیشتر تخصیص داده می شود. 50 همت(هزار میلیارد تومان) برای نوسازی واحدهای تولیدی تخصیص داده شد. قرار شد به اندازه 50 همت، بانک ها اوراق بدهی واحدهای تولیدی را ضمانت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«نفس نکش» ترسناک می‌شود

چ سپتامبر 14 , 2022
فیلم کوتاه «نفس نکش» به کارگردانی میلاد نسیم سبحان در پنجاهمین دوره از جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت، ترور و فانتزی کورتاس کشور اسپانیا رقابت خواهد کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000