هیچکس رونالدو را نمی‌خواهد!

اعتمادآنلاین|

کریستیانو رونالدو بعد از تنها یک سال از بازگشت به منچستریونایتد خواهان ترک باشگاه است چراکه شیاطین سرخ نتوانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. این ستاره پرتغالی در بازی مقابل رایووایکانو فقط یک نیمه بازی کرد و قبل از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد که این حرکت باعث شد تا تن‌هاخ واکنش نشان دهد و رفتار او را غیرقابل قبول بداند.

به گزارش خبرورزشی، بایرن مونیخ، چلسی و اتلتیکومادرید همگی با انتقال رونالدو در تابستان در ارتباط بودند اما هر سه باشگاه تمام احتمالات جذب او را رد کردند. جیمی کرگر در صحبت با گری نویل در شبکه یوتیوب Overlap گفت که با توجه به عدم علاقه باشگاه‌های دیگر به جذب رونالدو، منچستریونایتد برای بیرون کردن خرید عجیب فصل گذشته‌اش قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، مشکل خواهد داشت. کرگر گفت: «او قراردادی دو ساله به اضافه یک سال دیگر امضا کرد، که نمی‌توانستم باور کنم! و او هرگز در جایگاه شخص فرعی برای تیمی بازی نمی‌کند، اما همه می‌دانیم که نمی‌توان همیشه در یک فرم و وضعیت باقی ماند و اگر حرفه او طولانی‌تر شده چون او فوق‌العاده حرفه‌ای است. اما واقعیت این است که او در این فصل ۳۷، ۳۸ ساله است و مثل قبل نیست. هنوز یک گلزن بزرگ است اما همان بازیکن سابق نیست. هیچ باشگاه دیگری در اروپا در حال حاضر او را نمی‌خواهد، ممکن است اشتباه کنم. اما به نظر نمی‌رسد که یونایتد بتواند او را بیرون کند، در حال حاضر سایر باشگاه‌ها او را نمی‌خواهند. اگر از تن‌هاخ بپرسید، فکر نمی‌کنم او هم رونالدو را بخواهد. مطمئن نیستم که رختکن منچستریونایتد کریستیانو رونالدو را در حال حاضر بخواهد.»

پست بعدی

فوت ۸۱ نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته/ 7415 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند

پ آگوست 4 , 2022
اعتمادآنلاین| مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را به شرح زیر اعلام کرد: به گزارش تسنیم، از دیروز تا امروز 13 مردادماه 1401 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 7415 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 1268 نفر از آنها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000