دیدار یک مقام سازمان ملل با وزیر خارجه سوریه

اعتمادآنلاین|

«فیلیپو گراندی» کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان امروز سه‌شنبه با «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه دیدار کرد.

​به گزارش فارس، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از برخی منابع گزارش داد که در نشست بین المقداد و گراندی که پشت درهای بسته برگزار شد، پرونده مهاجران سوری و راهکارهای بازگشت آن‌ها به وطنشان از جمله جزئیات فنی این پرونده و نیز اقدامات دولت سوریه جهت تسهیل در اسکان آن‌ها در شهرها و روستاهایشان بررسی شد.

در این دیدار همچنین تأثیر «تحریم‌های ظالمانه غرب علیه سوریه، پیآمدهای اقتصادی خطرناکی که اثر منفی بر تصمیم مهاجران سوریه برای بازگشت داوطلبانه داشته و نیز بازتاب‌های منفی آن بر توان دولت سوریه و سازمان‌های بشردوستانه جهت برآوردن کردن نیازهای اساسی مهاجران برای بازگشت به کشورشان»، مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آذربایجان در مرز ارمنستان به همه اهداف خود رسید

س سپتامبر 13 , 2022
اعتمادآنلاین| ریاست جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای پس از دیدار الهام علی‌اف، رئیس جمهور با فرماندهان نظامی این کشور اعلام کرد که «تحریکات نیروهای ارمنستان در مرز بین دو کشور دفع شده و همه اهداف محقق شده است». به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: «مسئولیت تشدید تنش‌ها کاملاً بر عهده رهبران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000