چه کسی یک سال به جای رئیسی توئیت زد؟

تقریبا تمام توئیت هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می شد را اغلب خبرگزاری های رسمی کشور و سایت های حامی رئیسی و سایر رسانه ها ، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس ، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می گرفتند . اکنون، این ضرورت احساس می شود که تیم رسانه ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می زدند ، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.

پست بعدی

هیچ مسئله‌ای در پاسخ ایران نیست که مانعی جدی برای توافق باشد

س سپتامبر 13 , 2022
اعتمادآنلاین| میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در ارتباط با اظهارات ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره مذاکرات وین گفت، در صفحه توییترش نوشت: واقعا، هیچ مسئله.ای در پاسخ ایران[به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای توافق در مذاکرات وین] وجود ندارد که مانعی جدی سر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000