مجری در پخش زنده سکته مغزی کرد+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

جولی چن مجری اخبار تلویزیون حین اجرای برنامه زنده شبکه محلی زیرمجموعه ان‌بی‌سی ابتدا دچار سکته مغزی شد تا بعد از لحظاتی پخش مستقیم قطع شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، اسکای‌نیوز عربی با اعلام این خبر افزود: این مجری تلویزیون که در یک برنامه محلی در ایالت اکلاهما مشغول خواندن اخبار بود، در حین اجرا دچار لکنت زبان شد و همان‌جا بعد از چند بار تلاش ناموفق برای خواندن یک کلمه برنامه زنده قطع شد.

او بعد از این حادثه به بیمارستان منتقل شد و چند روز بعد در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: روزهای گذشته برای من کاملاً مبهم هستند، اما پزشکان معتقدند حین اجرای برنامه زنده دچار سکته مغزی شده بودم.

او در مورد آن لحظات گفت: من قبل از اجرای برنامه کاملاً سرحال بودم، هیچ علامتی که دال بر مشکل جسمی باشد نداشتم، اما بعد از آن طی چند دقیقه که از پخش اخبار گذشت، همه چیز برایم دشوار شد؛ ابتدا بینایی‌ام به شکل جزئی و شاید در یک چشم دچار اختلال شد، بعد از آن بازویم خواب رفت، اما زمانی فهمیدم دچار مشکل شده‌ام که دیگر نتوانستم دهانم را برای خواندن کلمات باز کنم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انتقاد فاضل میبدی از روزنامه کیهان : عجب نسخه ای !

د سپتامبر 12 , 2022
استاد حوزه فاضل میبدی نوشت:بانک جهانی تورم خوراکیها در ایران را بعد لبنان و زیمباوه اعلام کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000