باید آسیب جدی به آمریکا وارد کنیم

اعتمادآنلاین|

سید هادی سید افقهی کارشناس مسائل منطقه درباره حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز اظهار کرد: دشمنان شیوه‌های جنگ ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار برده‌اند. آخرین شیوه و کثیف‌ترین شیوه‌ای که به کار بردند، اغتشاش، مردم آزاری، مردم‌کشی و در واقع ایجاد ناامنی برای ضربه زدن به کانون‌های قدرت جمهوری اسلامی است.

به گزارش افکارنیوز، این کارشناس ارشد مسائل منطقه با اشاره به کانون‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از کانون‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران رهبری معظم بوده و دومین کانون قدرت، مردم متحد حول محور رهبری است. نیروهای انتظامی و نظامی ما، قدرت اقتصادی ما، نفوذ منطقه‌ای و قدرت چانه‌زنی بین‌المللی و حقوقی است که آمریکا تاب و تحمل این کانون‌های قدرت را نداشته و از هر سمتی که می‌تواند به هر کدام از این کانون‌های قدرت چه در فضای مجازی، رسانه‌ای و سایر کانون‌ها و اهرم‌های دیگر ضربه بزند.

وی افزود: علت اینکه آشوبگران که بسترساز حادثه تروریسیتی شیراز بودند، شعارها را به سوی رهبری، نیروهای حافظ امنیت و بازار می‌برند این است که این حوزه‌ها، کانون‌های قدرت ما هستند. آمریکا تحمل این را ندارد مشاهده کند قدرتی که رو به قوی ‌شدن است در مقابل منافع مادی و معنوی آن قد علم کند.

سید افقهی در پایان با بیان اینکه ما حق مقابله آمریکا را داریم، گفت: آمریکا در منطقه ما با دارا بودن 45 پایگاه نظامی، بسیار آسیب پذیر است. البته بحث سایر کشورها جدا است و بعداً خدمت آن‌ها خواهیم رسید. اما، راس شیطان را اینجا باید برید و باید آسیب جدی به آمریکا وارد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ساپینتو: محرومم کردند و گفتند حرف نزن

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر باید به مصاف هوادار تهران برود، اما حاشیه های مربی این تیم تمامی ندارد. او در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر هوادار به انتقاد از کمیته انضباطی پرداخت. به گزارش ایسنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000