سکه 15 میلیون و 76 هزار تومان شد

اعتمادآنلاین|

هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۸ هزار و ۹۲۳ تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۹۲۳ تومان معامله می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار با کاهش ۱۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۳۳۹ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ٢۴ عیار یک میلیون و ۷۸۵ هزار تومان، هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان، هر انس طلا ۱.۶۵۳.۸۲ دلار معامله شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۳ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۷۶ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان در بازار قیمت خورد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دلار باید تک نرخی شود

س اکتبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| مسعود خوانساری در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: براساس آمارهای شش ماهه ابتدایی امسال که از سوی بانک مرکزی ارائه شده ارز تخصیص یافته به کالاهای اساسی حدود دو میلیارد دلار کمتر از مدت مشابه سال قبل بوده است که این موضوع به خوبی اهمیت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000