سپاهان به مصاف تیم سابق سردار آزمون می‌رود

اعتمادآنلاین|

صبح امروز (دوشنبه) بوریس بورمیستروف سرکنسول روسیه در اصفهان و محسن اصلانی مسئول بخش دیپلماسی عمومی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان با حضور در دفتر باشگاه سپاهان با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش تسنیم، ساکت با مثبت ارزیابی کردن روابط ورزشی دو باشگاه سپاهان و زنیت سن پترزبورگ تصریح کرد: تیم بزرگسالان زنیت روسیه آذر ماه امسال به اصفهان سفر خواهد کرد و در روز ششم آذر دیدار دوستانه‌ای با تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان خواهد داشت.

ساکت همچنین از حضور تیم زیر 16 سال زنیت در ایران خبر داد و گفت: این تیم 29 آبان وارد ایران خواهد شد و اردوی یک هفته‌ای در کمپ صفائیه باشگاه سپاهان خواهد داشت و در این مدت در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم زیر 16 سال سپاهان خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

رونالدو زمستان از یونایتد جدا می‌شود

د سپتامبر 12 , 2022
اعتمادآنلاین| نشریه سان انگلیس در گزارشی نوشت؛ کریستیانو رونالدو نتوانسته با تبدیل شدنش به مهره‌ای نیمکت‌نشین در منچستریونایتد کنار بیاید و به همین دلیل با آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی او دوباره برای خود به دنبال تیمی جدید خواهد گشت. به گزارش تسنیم، رونالدو پس از ناکامی در پیدا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000