دولت کویت هزاران مدرک دانشگاهی را دوباره بررسی می‌کند

اعتمادآنلاین|

دولت کویت اعلام کرد قصد دارد ده‌ها هزار مدرک دانشگاهی مربوط به شهروندان و افراد مقیم این کشور را مجدداً ارزیابی و بررسی کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رسانه‌های عربی، در پی انتشار اطلاعاتی در خصوص مدارک جعلی در کویت، دولت این کشور برای اطمینان از صحت مدارک موجود، ده‌ها هزار مدرک دانشگاهی صادرشده را مورد بررسی مجدد قرار می‌دهد.

قرار است نهادهای مربوط مدارک تحصیلی دانشگاهی در مقطع زمانی تا ۱۰ سال گذشته را مورد بررسی قرار دهند و صحت آنها را مجدداً تایید کنند.

در این دستورالعمل همچنین آمده است، هر فردی که مشخص شود مدرک تحصیلی‌اش جعلی است به دادستانی معرفی می‌شود و علاوه بر مجازات به جرم جعل اسناد، تمامی حقوق و امتیازات از جمله امتیازات مالی‌ای که تاکنون از طریق این مدرک به دست آورده نیز از او بازپس گرفته می‌شود.

به گفته برخی رسانه‌های کویتی، شماری از مسئولان حاضر در پست‌های کلیدی حساس این کشور هم مدارک تحصیلی تقلبی دارند، که پرونده برخی از آنها هم‌اکنون در مراجع قضایی در دست رسیدگی است.

دولت کویت همچنین اعلام کرد تمامی افرادی که اقدام به جعل مدارک تحصیلی کرده‌اند نیز تحت تعقیب‌اند و به مجازات قانونی خود خواهند رسید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

افزایش یک ساعته طرح ترافیک از اول مهرماه

ی سپتامبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| هفتاد و پنجمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل و نقل پایتخت برگزار شد. به گزارش تسنیم، بررسی شرایط و اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مراکز آموزشی نخستین دستور جلسه شورای ترافیک شهر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000