تکذیب خبر انتصاب لاریجانی به رییس هیات عالی حل اختلاف قوا/ واکنش دوپهلوی لاریجانی

اعتمادآنلاین|

دفتر علی لاریجانی به انتشار شایعه انتصاب وی به عنوان رییس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، پیگیری‌ها از دفتر علی لاریجانی حاکی از آن است که منبع این خبر موثق نیست و صرفاً در فضای مجازی و کانال‌های خبری پخش شده است.

دفتر وی نفیاً و اثباتاً این خبر را نه تایید کرد و نه تکذیب و انتشار آن را «شیطنت رسانه‌ای» دانست.

پیش از این برخی منابع از انتصاب علی لاریجانی، نماینده سابق قم و رئیس سابق مجلس شورای اسلامی به ریاست هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه خبر داده بودند.

این هیئت نخستین بار با حکم رهبر انقلاب در مردادماه سال ۱۳۹۰ با هدف حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه در اجرای بند ۷ اصل ۱۱۰ قانون اساسی تشکیل شده است که آیت‌الله هاشمی شاهرودی در آن مقطع به عنوان رییس آن منصوب شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مهدی خزعلی : پسر و دختر کبری خزعلی هم در آمریکا زندگی می‌کنند / پسر انیسه خانم هم در کانادا صاحب شرکتی است که در زمینه «وی‌پی‌ان» فعالیت می‌کند

ش سپتامبر 10 , 2022
پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» نوشت: مهدی خزعلی گفت : نه تنها پسر کبری خانم؛ حتی خواهرزاده دیگرم، یعنی دختر ایشان نیز سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند … پسر انیسه خانم هم که در کانادا صاحب شرکتی است که در زمینه وی‌پی‌ان فعالیت می‌کند، می‌دانید که ثبت شرکت در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000