فرمانده مرزبانی استان بوشهر: 6 شناور قاچاق در آبهای گناوه توقیف شد

اعتمادآنلاین|

سرهنگ یدالله شرفی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، مرزبانان با کمک اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هوشمند حین کنترل شناورهای عبوری در آب‌های خلیج فارس ۶ شناور باری حامل کالای قاچاق شناسایی و متوقف کردند.

به گزارش فارس، فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناوران موفق شدند دو هزار و ۴۸۴ ثوب پوشاک، سه هزار و ۸۰۰ عدد لوازم نوشت‌افزار، ۸۸ هزار و ۸۰۰ عدد نوشیدنی، هزار دستگاه موتور خودرو سنگین، ۵۲۲ هزار و ۷۳۱ عدد ظروف آشپزخانه، ۳۳۷ دستگاه چرخ خیاطی، شش هزار طاقه پارچه، سه هزار و ۳۹۶ عدد قهوه جوش، ۱۸ هزار عدد عینک آفتابی، ۳۷ هزار عدد ابزارآلات، ۱۹ هزار عدد انواع مواد غذایی و صدها قلم کالای بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری هفت قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۷۲۰ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کند.

پست بعدی

شیخ پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| باشگاه پرسپولیس پس از جذب بازیکنان مطرح برای دروازه، دفاع و خط میانی این تیم دنبال انتخاب بازیکن خارجی برای حضور در جمع مهاجمان است. به گزارش مهر، مصدومیت طولانی مدت عیسی آل کثیر و جدایی شیرزود تمیروف باعث درخواست یحیی گل محمدی برای جذب مهاجم شد. این باشگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000