کشته های حادثه مشکین شهر به 4 نفر رسید

اعتمادآنلاین|

روز سه‌شنبه مردی در شهر آلنی به علت اختلاف خانوادگی با همسرش اقدام به آتش زدن منزل با استفاده از بنزین و ریختن ماده شعله ور روی بخاری گازی کرده است و در این سانحه ۹نفر دچار سوختگی شده است.

به گزارش ایسنا، علی قلی پور شهردار آلنی ۵آبان در تشریح آخرین وضعیت این آتش سوزی عمدی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: در روز اول این حادثه دختر هشت ساله خانواده و امروز نیز دختر سه ساله و مادرشان و همچنین زن همسایه که برای نجات جان بچه‌ها به کمک آنها رفته و دچار آتش سوزی شده بود، در اثر جراحات ناشی از سوختگی جان باختند.

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی که در اثر اختلافات خانوادگی رخ داده است، اضافه کرد: پنج نفر دیگر در اثر این حادثه مصدوم شده و به مراکز درمانی اردبیل و تبریز انتقال یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

پنتاگون کره شمالی را تهدید به براندازی کرد

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته سند موسوم به «راهبرد دفاع ملی» که نتایج بررسی‌های وزارت دفاع آمریکا درباره پدافندهای موشکی و زرادخانه هسته‌ای آمریکا هم در آن منعکس می‌شود نسخه محرمانه‌ای دارد که چند ماه در کنگره چرخیده است. به گزارش فارس، نسخه غیرمحرمانه این سند امروز پنجشنبه منتشر شد. در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000