پیام پسر جمال عبدالناصر به ملت فلسطین

اعتمادآنلاین|

عبدالحکیم عبدالناصر، پسر جمال عبدالناصر، رهبر پیشین مصر در گفتگو با المیادین گفت: مقاومت فلسطین قوی‌تر از هر ابزار نظامی اسرائیلی است. راه پیروزی با خون ملت فلسطین رنگین شده و این پیروزی بی تردید ادامه خواهد داشت. مقاومت فلسطین ایجاد شده تا باقی بماند و پیروز شود. این چیزی بود که جمال عبدالناصر گفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کافی است که شهرک نشینان را ببینیم که در لانه‌هایشان از ترس ملت فلسطین پنهان شده‌اند. من به ملت فلسطین می‌گویم که ما با شما هستیم و تمام ملت مصر با ملت فلسطین هستند.

یکشنبه آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه با میانجیگری مصر برقرار شد.

طی سه روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی حملاتی را علیه نوار غزه انجام داد.

گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز حملات موشکی را به پایگاه‌های اسرائیلی مجاور انجام داد. عملیات اسرائیل به شهادت ۴۳ فلسطینی منجر شد.

پست بعدی

نقش عاشورا بر پیکره برج آزادی

د آگوست 8 , 2022
اعتمادآنلاین| در این برج‌نگاره آثار هنرهای تجسمی با موضوع سوگواره محرم از جمله «عصر عاشورا»ی استاد محمود فرشچیان، «محاصره» از زنده‌یاد حبیب‌الله صادقی، «عرش بر زمین افتاد» حسن روح‌الامین و طرح «مسیح عاشورا» اثر هنرمند جوان محمدعلی نادری به همراه طرح‌های گرافیکی تلفیقی به نمایش درآمد. به گزارش فارس، به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000