کلاهبرداری از 145 کارمند با وعده فروش حواله خودرو

اعتمادآنلاین|

شخصی با ادعای فروش حواله‌های خودرو از 145 کارمند یک شرکت 170 میلیارد ریال کلاهبر داری کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین،با وقوع چندین فقره کلاهبرداری مشابه از کارمندان یک شرکت معتبر در تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، یک کلاهبردار با چرب‌زبانی و جلب اعتماد کارمندان یک شرکت معتبر در شرق تهران با ترفند فروش حواله‌های خودرو، اقدام به کلاهبرداری از 145 کارمند شرکت کرده‌ و سپس ناپدید شده است.

کارآگاهان در گام نخست با تحقیقات شبانه‌روزی گسترده موفق شدند مخفیگاه کلاهبردار را در شمال تهران کشف کنند.‌آنان سپس راهی مخفیگاه متهم شدند و مرد جوان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و کارشناسان مبلغ کلاهبرداری را 170 میلیارد ریال اعلام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

می‌خواهیم چرخ را دوباه اختراع کنیم/ مگر مخاطب ملعبه دست ماست؟

ش سپتامبر 10 , 2022
سجاد نوروزی باور دارد طرح شناورسازی قیمت بلیت سینما ایده بسیار خوبی است تا به مخاطب احترام گذاشته شود و به سینما بیاید چرا که تا کنون رفتار فیلمسازان مانند خودروسازان داخلی بوده در صورتی که مخاطب ملعبه دست ما نیست و باید به او احترام گذاشته شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000