فعالیت دادگاه‌های عراق فردا ازسر گرفته می‌شود

اعتمادآنلاین|

شورای عالی قضایی عراق سه‌شنبه شب اعلام کرد که فعالیت تمام دادگاه‌های کشور از فردا از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از رسانه‌های عراقی، شورای عالی قضایی عراق در بیانیه خود تأکید کرد که با توجه به عقب نشینی تظاهر کنندگان، این نهاد فعالیت طبیعی خود را از فردا آغاز خواهد کرد.

صبح امروز (سه‌شنبه) صدها نفر از حامیان جریان صدر با برپایی چادرهای تحصن در مقابل ساختمان شورای عالی قضایی عراق در بغداد، تجمع کردند.

تصمیم حامیان جریان صدر برای تحصن در مقابل ساختمان شورای عالی قضایی عراق پس از آن اتخاذ شد که این شورای یکشنبه هفته گذشته (۲۳ مرداد) در پاسخ به درخواست رهبر جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور، اعلام کرد که این اقدام خارج از چارچوب اختیارات شورای عالی قضایی است.

به دنبال این تحرکات حامیان صدر، شورای عالی قضایی و دادگاه فدرال عراق نیز با برگزاری جلسه‌ای اعلام کردند که فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

شورای عالی قضایی و دادگاه فدرال عراق در ادامه تاکید کردند: دولت و طرف سیاسی که پشت این اقدامات قرار دارد مسئول پیامدهای احتمالی چنین رفتاری هستند.

پست بعدی

بوقلمون وحشی ماده کوچک ایران

س آگوست 23 , 2022
گونه ای از پرندگان و حیوانات بزرگی وجود دارند که از سرده Meleagris می باشند و به آنها بوقلمون می گویند و بوقلمون وحشی ماده نر جنگل از انواع بوقلمونها می باشند به طور کلی این پرنده از راسته ماکیان سانان است و از سنگین تر گونه ها محسوب می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000