کیهان خطاب به دستگاه‌ قضا و نهادهای امنیتی؛ نگذارید جماعت «قلم‌فروش» فرار کند!

اعتمادآنلاین|

روزنامه کیهان که در روزهای اخیر تلاش دار در گزارش‌‌ها و یادداشت‌های این روزنامه خبرنگاران رسانه‌های اصلاح‌طلب را «جاسوس» خطاب کند، امروز از دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی خواست با برخورد سریع و قاطع نگذارد این «جماعت قلم‌فروش» متواری شوند!

در مطلب امروز کیهان تاکید شده است: در شرایطی که همین شبکه نیابتی رسوا شده در رسانه‌های داخلی طی یک ماه گذشته زمینه را برای دشمنان در تخریب، جنایت و ترور ملت ایران فراهم کردند، دستگاه قضائی و نهادهای امنیتی با برخورد سریع‌، قاطع و به موقع باید هرگونه فرصت متواری شدن، پاک کردن رد و اثر همکاری با سرویس‌های جاسوسی یا فرار کردن از مجازات را از این جماعت قلم فروش و وطن فروش بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قتل همکار برای 50 هزار تومان

پ نوامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| راز درگیری منجر به قتل اتباع خارجی در یکی از مرغداری های مشهد با اعترافات متهم به قتل در اولین جلسه بازپرسی فاش شد. به گزارش روزنامه خراسان، صبح روز گذشته، «محمدخان» (جوان 26 ساله افغانستانی) که به اتهام قتل هموطنش دستگیر شده است، در پناه کارآگاهان اداره جنایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000