هواده اسپلش پرورش ماهی دست دوم

هواده اسپلش دستگاهی است که در پرورش ماهی از آن استفاده می شود و یکی از مهم ترین لوازم برای پرورش دادن ماهیان از نوع گرمابی است؛ قیمت هواده اسپلش استخر پرورش ماهی با توجه به نوع کیفیت و تجهیزاتی که به همراه آن باید خریداری شود متفاوت بوده است که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

انواع زیادی از این محصولات در بازار برای خریداری موجود است اما انتخاب این نوع از محصولات برای خریداران آن کمی دشوار می باشد؛ به دلیل شرایط نا مطلوبی که در بازار وجود دارد، افراد سود جو به فکر خالی کردن جیب خریداران با ارائه دستگاه های نامرغوب هستند.

دستگاه ذکر شده علاوه بر اینکه می تواند به عنوان یک هواده عالی برای ماهی ها استفاده شود، قادر است به عنوان هواده اسپلش حیوانات و یا آبزیان دیگر مورد استفاده قرار بگیرد؛ از این محصولات در آکواریوم نیز استفاده می شود.

این نوع از محصولات به دلیل کارایی بسیار بالایی که دارند قابل فروش و عرضه در تمامی فروشگاه های سطح کشور می باشند؛ علاوه بر آن سایت هایی نیز برای فروش این گونه از دستگاه ها طراحی شده است.

خریدران محترم برای تهیه این دستگاه ها می توانند ابتدا به سایت های فروش آن و سایت آراد برندینگ مراجعه کرده، سپس با مشاهده ی دقیق محصولات موجود در سایت، نوع دستگاه مورد استفاده ی خود را انتخاب نموده و پس از ثبت سفارش در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

هواده اسپلش پرورش ماهی

در هنگام پرورش ماهیان در تراکم بالا، مقدار اکسیژنی که در داخل آب موجود است به حداقل می رسد و هنگامی که تابش آفتاب زیاد بوده و عمل فتوسنتز در حال انجام است، مقدار اکسیژنی که ماهیان در دسترس دارند کافی نیست.

اصولا برای اینکه مقدار اکسیژن داخل استخر جبران شود از هواده اسپلش پرورش ماهی استفاده می شود؛ از این دستگاه در عمق های متفاوتی کاربرد دارد و جوابگوی خوبی برای جبران این عمل می باشد.

در بازارهای مختلف قیمت هواده اسپلش پرورش ماهی متغیر بوده است و رقم یکسانی را نمی توان برای این گونه از محصولات در نظر گرفت اما می توانیم بگوییم مقدار قیمتی که برای این نوع از هواده و یا اسپلش ها در نظر گرفته شده است، به نسبت کارایی آن بسیار مقرون بصرفه می باشد.

در زمان خرید هواده اسپلش باید نکانی را مد نظر قرار دهیم که در ادامه به جزئیات بیشتری از آن می پردازیم:

در ابتدا باید دقت نماییم که میزان اختلاط اکسیژن دستگاه مد نظر با توجه به تمامی تست هایی که از طرف شرکت سازنده آن مطرح شده است، در دستگاه بیان شده باشد.

اندازه ی قطر و پهنایی که فواره ی آبفشان قارچی توسط دستگاه اسپل تولید می کند باید مورد بررسی قرار بگیرد، زیرا اگر قطر آن از میزان قطر استخر بزرگتر باشد، مقدار آب هدر رفته در این عمل بسیار زیاد می شود؛ بنابراین باید توجه داشته باشیم که قطر آن از میزان قطر استخر کمتر باشد.

دقت کنیم وزن دستگاه اسپلش نباید از یک حدی بگذرد زیرا در این صورت هزینه های گزاف و اضافه ای را در جهت نگهداری از این دستگاه بر روی سطح آب، باید پرداخت نماییم.

میزان آبی که توسط دستگاه اسپلش جابجا می شود به شکل هندسی و میزان قطر پره های دستگاه همچنین میزان عمق مکش آن بستگی دارد.

با توجه به منبع برق مزرعه اعم از تک فاز یا سه فاز بودن آن، می توانیم از دستگاه های اسپلش تک و یا سه فاز تهیه نماییم.

هواده اسپلش دست دوم

کمبود اکسیژن یک مشکل جدی را برای پروش آبزیان ایجاد می کند چنانچه شما به هم به دنبال پرورش ماهی هستید هواده اسپلش دست دوم از ابزارهای کاربردی شما خواهد بود به ویژه هنگامی که شما با افرایش درجه و حرارت آب مواجه باشید که این امر به تنهایی موجب کاهش اشتهای ماهی ها شده و سرعت رشد آبزیان را کاهش داده و موجب عدم استفاده از خوراک خواهد بود.

به همین منظور هواده اسپلش دست دوم استفاده از پمپ های خود لایه های آبی را از عمق بالا کشیده و بر روی سطح استخر پخش می کند و در این هنگام با پخش آب شاهد جذب اکسیژن توسط قطرات ریز بوده در هنگام برخورد با سطح استخر موکب تلاطم آب و اختلات هوا با می گردد که نهایتا باعث افزایش میزان اکسیژن موجود در کل محیط خواهد شد.

پست بعدی

کفپوش سنگ مصنوعی مشهد

ج سپتامبر 9 , 2022
در این مقاله می‌خواهیم به کفپوش سنگ تراورتن بپردازیم که در بیشتر شهرهای ایران مانند مشهد، تهران، شیراز به فراوانی یافت می شود. آیا می ‌دانید که کفپوش سنگ به چه معنایی می باشد و از کفپوشها چه استفاده هایی می کنند اگر دقت کرده باشید همانطور که از اسمش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000