فروش پیچ خودکار استیل واشردار

برای اتصال دو قطعه مانند فلز یا چوب از پیچ خودکار واشردار ریز استیل بلند استفاده می شود که امکان دسترسی دو طرفه وجود ندارد همچنین جهت آشنایی بیشتر قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف را باهم بررسی می کنیم تا شناخت اصولی داشته باشید تا به بهترین شکل کار را انجام دهید.

پیچها بر چند دسته تقسیم می شوند که پیچهای خودکار دیگر نیاز به مهره ندارند و نوکی تیز دارند که با تراشیدن و داخل شدن در سطح مورد نظر مثل چوب سفت شده و تکان نمی خورد اما بعضی از پیچهای خودکار به صورت واشردار تولید می شود.

روی سطح پیچ آلیاژهایی قرار می دهند که پیچ خودکار استیل یکی از نمونه هایی می باشد که روکش استیل روی آن است و باعث براقیت و عدم نفوذ رطوبت به داخل می گردد.

جنس اصلی پیچ از آهن است که به علت اکسیداسیون آهن روی آن یک روکش از استیل یا اصطلاحا لعاب استیل می زنند که مقاومت را چند برابر کرده و مصارف آن را بالا می برد همچنین از لعاب گالوانیزه هم استفاده  می شود که بستگی به نوع و کارخانه سازنده دارد.

اندازه ای که پیچها دارند هم در نوع روکش تاثیر دارند که در کاربردهای سنگین از جنس فولاد ایران سخت ساخته می شود و مقاومت بالاتری نسبت به آهن دارد.

پخش و عرضه پیچ خودکار واشردار

وقتی وارد فروشگاه و یا مغازه ابزارآلات ساختمانی می شوید اولین چیزی که نگاهتان را جلب می کند انواع و اقسام پیچ خودکار واشردار و میخها را می بینید که افراد زیادی آنها را بدون واسطه پخش و به مغازه های دیگر عرضه می کنند که با نظم خاصی در قفسه ها نگهداری می شوند و حتی برچسبهایی روی آنها زده می شوند تا فروشندگان با سهولت به این لوازم دسترسی داشته باشند.

پس دقت داشته باشید برای آنکه در اکثر حرفه ها و مشاغل دچار سردرگمی در انتخاب انواع پیچها، مهره ها و مابقی ما یحتاج خود نشویید سعی کنید از مراکز فروش پیچ خودکار مورد اطمینان برای جلوگیری از انواع آسیبها و ضررهای احتمالی خرید نمائید.

فروشگاه آنلاین ما ابزارآلات و یراق آلات دستگیره مختلف را با قیمتهای مناسب و به صورت عمده همراه با کادری مجرب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد و شما می توانید در هر نقطه از کشور عزیزمان که هستید برای خرید و سفارش خود اقدام فرمائید.

پیچ خودکار واشردار ریز

پیچ چوب یا پیچ خودکار از فولاد آلیاژی در مدلهای مختلف ساخته و پرداخته می شود پیچ خودکار واشردار ریز، پیچهای رول پلاک دار، پیچ رزوه دار و غیره.

پیچهای خودکار از دسته پیچهای بسیار کار راه انداز و مدلی است که بیشتر با آن سرو کار داشته و یا نام آن را زیاد به گوش شنیده اید که برای نصب وسایل و قاب و تابلو روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.

این پیچها دارای رول پلاک با پوشش پلاستیکی در دور پیچ خودکار در هنگام نصب روی دیوار به سطح داخای دیوار فرو رفته و رول پلاک آن در اینجا به فعالیت خود اقدام می کند و با ایجاد کشش در بافت دیوار به استحام و جای گیری خود ثبات می بخشد.

معمولا برای اجرای کارهای قوی که به پیچ خودکار واشردار احتیاج دارد از پیچهای قوی با جنس مرغوب ضد زنگ یا استیل مقاوم استفاده می شود.

برای تولید و طراحی برخی پیچها از روکش زینک استفاده می شود این فرآیند علاوه بر زیبایی در ظاهر پیچ که به رنگ طلایی تبدیلش می کند از مقاومت خوبی برخوردار می شود.

برای چرخاندن پیچ و محکم کردن آن از سریهای پیچ به حالت چهار سر یا چهار سو، دو سر یا دو سو و مدل ستاره ای استفاده می شود به همین منظور ابزاری تحت عنوان پیچ گوشتی های چند سر تولید شده است.

در گذشته از پیچهای دو سو استفاده بیشتری صورت می گرفت اما امروزه پیچهای چهارسو جای آن را به خود اختصاص داده و نمونه پیچهای ستاره ای بسیار محبوب تر هستند.

برای خرید محصولات با کیفیت و اصل با نازلترین قیمت و به صورت عمده از فروشگاه اینترنتی می توانید از سایت ما دیدن نمایید و با پل ارتباطی مجموعه تماس برقرار نمایید به این منظور وارد لینک شوید و با کامل کردن اطلاعات تکمیلی خود و قرار دادن شماره تماس معتبر این امکان فراهم می شود مشاوران مجموعه در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند و برای کسب اطلاع از محصول مورد نظر، شما را راهنمایی نمایند برای ارتباط مستقیم با مشاور فروش وارد لینک شوید.

پست بعدی

قیمت پشم شیشه کوبیده ضد حساسیت

پ آگوست 25 , 2022
نکته قابل توجه این است که امروزه با پیشرفت در صنعت نانو می توان در انواع الیاف معدنی از جمله پشم شیشه از آن استفاده کرد تا از هرگونه آسیب دیدگی جلوگیری شود. از جمله پشم شیشه هایی که با صنعت نانو تولید شده اند می توان به مواردی اشاره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000