سفر موقت کاری فرزندم جهت توسعه یک مجموعه دانش‌بنیان است

اعتمادآنلاین|

انسیه خزعلی طی رشته توئیتی به شایعه مهاجرت فرزند خود واکنش نشان داد و نوشت: ‬‌گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند‬ و صراحتاً از ‎مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می‌کردند. اما امروز برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند؛ در حالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد. اگرچه ایشان متأهل و مستقل است ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.‬ ‌بی شک‬ بسترسازی برای تقویت فعالیت‌های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود.

به‬ گزار‬ش‬ مهر، اخیراً مهدی عرفاتی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، در توئیتی با هشتگ های رئیس جمهور و گشت ارشاد نوشته بود: اخیراً فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع ⁧ رئیس‌جمهور⁩، دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!» گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد؟

پ سپتامبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| دو هفته پیش حسن کامرانی‌فر دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال برای جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس به همراه برخی از همکاران خود راهی ساختمان این باشگاه شد و جلسه طولانی را با درویش و کارمندان باشگاه پرسپولیس برگزار و این را به منزله شروع فرآیند دریافت مجوز حرفه‌ای مطرح کرد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000