قتل مرموز پزشک طب سنتی

اعتمادآنلاین|

تحقیقات برای رازگشایی از قتل یک پزشک طب سنتی که 10سکه طلا و 10هزاردلار از خانه اش سرقت شده، توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

به گزارش همشهری، بامداد دیروز گزارش قتل مردی به قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس جنایی تهران اعلام شد که او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد. مقتول پزشک طب سنتی بود که در خانه اش بر اثر خفگی به قتل رسیده و اموالش سرقت شده بود.

همسر وی در تحقیقات گفت: یکی از فرزندانم در کنکور قبول شده و شب حادثه به خانه مادرم رفته بودیم تا به آنها شیرینی قبولی در دانشگاه را بدهیم. همسرم هم در مطب فعالیت داشت و شب که کارش تمام شد به خانه رفته بود. ما هم شبانه از خانه مادرم به خانه خود برگشتیم که متوجه شدم قفل در خانه شکسته است. فریاد کشیدم و از همسایه ها کمک خواستم. احتمال دادم که شوهرم در خانه نیست و دزد وارد منزلمان شده اما پس از ورود با پیکر نیمه جان شوهرم مواجه شدم.

وی ادامه داد: چند روز قبل هم با همسرم داخل ماشینش بودیم که فردی سد راهمان شد. شوهرم از ماشین پیاده شده و با وی درگیر شد. پس از دقایقی مجددا شوهرم به داخل ماشین برگشت و وقتی من گفتم باید از فرد مزاحم شکایت کنیم شوهرم قبول نکرد و گفت احتمالا فردی که با او درگیر شده از بیمارانش است تا اینکه امشب متوجه شدم جانش را از دست داده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد که 10 سکه طلا و 10 هزاردلار از خانه آقای دکتر سرقت شده است که تیمی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای کشف اسرار این جنایت آغاز کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

باید از ظرفیت‌ اقتصادی کشورهای عضو شانگهای استفاده کنیم

چ سپتامبر 21 , 2022
اعتمادآنلاین| اقبال شاکری با اشاره به عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای گفت: در دولت قبل تمامی ظرفیت‌ها و به طور کلی دیپلماسی اقتصادی معطل برجام بود و با هیچ طرفی وارد گفت‌وگو نمی‌شدند، منتظر بودند طرف مقابل پای میز مذاکره بیاید و اقتصاد را شرطی کرده بودند. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000