حمله علی کریمی به نایب رئیس فدراسیون فوتبال+ عکس

اعتمادآنلاین|

علی کریمی که در چند سال اخیر همواره از منتقدان جدی مهای تاج و کارلوس کی‌روش بوده، از زمان بازگشت این دو نفر انتقاداتی به حضور آن‌ها داشته است.

به گزارش خبرورزشی، ستاره سابق تیم ملی این بار استوری جدیدی علیه مهدی محمدنبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال منتشر کرد. کریمی مصاحبه نبی در خصوص ماندن اسکوچیچ را در استوری خود قرار دارد و بعد هم یکی از نامه‌های قدیمی او در زمان دبیرکلی فدراسیون را افشا کرد.

در این نامه که مربوط به سال ۱۳۸۸ است مهدی محمدنبی، دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال از مرحوم عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل آن زمان پرسپولیس خواسته بود به علی کریمی اجازه حضور در مسابقه دوستانه ستارگان جهان را ندهد.

231753

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

امیدواری مدرس AFC به موفقیت کی‌روش در جام جهانی

پ سپتامبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| مسعود اقبالی کارشناس فوتبال که اعتقاد داشت تیم ملی با این وضعیت متحمل شکست‌هایی سنگین در جام جهانی خواهد شد، حالا نظرش به دلیل بازگشت کی روش، کمی تعدیل شده است. به گزارش خبرورزشی، مهم‌ترین صحبت‌های مسعود اقبلای درباره تیم ملی و حضور کارلوس کی‌روش به عنوان مربی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000