کشف ۵۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در تهران

اعتمادآنلاین|

سرهنگ هدایت بهرامی به اشاره به کشف ۵۰ میلیارد پارچه قاچاق در جنوب تهران گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین پلیس امنیت اقتصادی موفق به کشف تریلر حامل پارچه قاچاق در منطقه شهرری شدند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: عوامل پایگاه جنوب پلیس حین رصد محورهای مواصلاتی شهرستان ری، به یک دستگاه تریلر مظنون شدند و طی بازرسی ابتدایی متوجه وجود مقادیر زیادی پارچه در تریلر شدند. همچنین پلاک نصب شده بر روی آن و مشخصات راننده که در پروانه گمرکی درج شده متفاوت و فاقد اسناد مثبته گمرکی بودند و در سامانه جامع تجارت ثبت نشده اند.

بهرامی با اشاره به مقدار کالای مکشوفه اظهار کرد: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۱۰۰۰ رول پارچه بوده که پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و به همراه متهم به دادسرا انتقال یافت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی با بیان ارزش کالاهای کشف شده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند. قاچاقچیان حرفه‌ای با این روش و شگرد از دست قانون فرار می‌کنند و حق‌وحقوق دولتی را هم نمی‌پردازند و به این صورت با عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا ‌می‌کنند.

وی به پلیس توصیه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید و کاهش بیکاری می‌شود و برخورد با آن از اهم وظایف این پلیس است، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هوای تهران پاک است

پ سپتامبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، صبح امروز با توجه به وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و پراکندگی آلاینده‌ها، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت. با کاهش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها محدود خواهد شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000