در دور جدید مذاکرات، نظام به جمع‌بندی رسیده است

اعتمادآنلاین|

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشستی خبری گفت: در دور جدید مذاکرات، نظام به جمع بندی رسید مسئله اصلی کشور مذاکرات نشود. تا جایی که اطلاع داریم نمایندگان از مذاکرات لغو تحریم ها باخبر هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید محمد حسینی گفت: خوشبختانه دولت در همه بخش ها پرتحرک بوده و در برخی زمینه ها در همین یک سال به اندازه هشت سال گذشته کار کردیم؛ در معاونت پارلمانی سعی کردیم در یکسال گذشته دسترسی نماینده ها به رئیس جمهور بیشتر باشد و هر نماینده ای مسائل کشور یا حوزه انتخابیه را در جلسات با آقای رئیسی مطرح کرد.

سید محمد حسینی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا مسئولین مذاکرات اطلاعاتی از مذاکرات لغو‌تحریم‌ها در اختیار نمایندگان حاضر در کمیسیون امنیت ملی نمی‌گذارند تا هم نمایندگان نسبت به این روند معترض نباشند و هم اینکه در مقام پاسخگویی اطلاعات متناقض بیان نکنند. گفت: در دور جدید مذاکرات، نظام به جمع بندی رسید مسئله اصلی کشور مذاکرات نشود چراکه کشور باید روند خود را داشته باشد و خنثی سازی تحریم ها دنبال شود تا اگر احیانا برجام احیا نشد مشکلی پیش نیاید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت: نمایندگان با مسئولین مذاکرات جلساتی داشتند، مسئولین مذاکرات لغو تحریم‌ها با آنان تعامل داشتند و تا جایی که اطلاع داریم نمایندگان از مذاکرات لغو تحریم ها با خبر هستند. سید محمد حسینی همچنین با تاکید بر اینکه نسخه نهایی توافق احتمالی قطعا منتشر خواهد شد، یادآوری کرد که زمستان برای اروپا در پیش است و به ضرب‌الاجل غربی ها توجهی نداریم.

وی در انتهای این بخش از اظهارات خود افزود: بخشی از پول های بلوکه شده برگشته و تعامل ما با دنیا در بحث فروش نفت افزایش یافته، با این حال بدهی هایی نیز داریم که باید پرداخت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نوه مظفرالدین شاه چرا به ایران بازگشت؟ / خاطره‌بازی با روزهای زندگی در خانه «دایی جان ناپلئون» + عکس

چ سپتامبر 7 , 2022
همشهری‌آنلاین نوشت : از ساکنان اصیل تهران و نام‌آشنا در دوره قاجار است.از سمت پدر به اتحادیه‌های تبریز و از مادری به فرمانفرماییان نسبت دارد و مادربزرگش دختر مظفرالدین شاه است.در برخی از مهم‌ترین خانه‌های تهران نظیر اتحادیه‌ و قوام‌السلطنه زندگی کرده و به دلیل همان پشتوانه خانوادگی،تاریخ را خوب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000