چه برند پکیجی کمتر خراب می‌شود؟

اعتمادآنلاین|

تعمیر پکیج از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که از این وسیله کاربردی استفاده می‌کنند. گاهی اوقات افراد نمی‌توانند متخصصین باتجربه و فنی را در این زمینه پیدا کنند و در برخی موارد نیز قطعات مورد نیاز برای پکیج در بازار یافت نمی‌شوند و عملا پکیج بدون استفاده باقی می‌ماند. این مشکلات باعث شده تا افراد همواره به دنبال خریدن پکیج‌هایی با کیفیت و کارایی بهتر باشند. از این رو قصد داریم، در ادامه تعدادی از بهترین برندهای پکیج را که کمتر دچار خرابی می‌شوند معرفی می‌کنیم.

برندهای ایرانی

پکیج‌های بسیار متنوعی در بازار ایران وجود دارند. برندهای ایرانی شناخته شده‌ای نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند و انواع مختلفی از پکیج‌ها را با کارایی و ویژگی‌های مختلف تولید می‌کنند. ایران رادیاتور، بوتان، لورچ و … از بهترین برندهای ایرانی هستند و خدمات پس از فروش بسیار عالی نیز در سطح کشور ارائه می‌دهند. تعدادی از بهترین پکیج‌های برندهای ایرانی در ادامه ذکر شده‌اند.

پکیج بوتان

پکیج بوتان علی الخصوص پکیج‌های دو مبدله برای مناطقی که دارای آب با املاح زیاد هستند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند. این محصول بوتان در مقابل املاح آب مقاومت بالایی دارد و کمتر دچار رسوب گرفتگی می‌شود. این موضوع از مهم‌ترین عواملی است که بر طول عمر پکیج تأثیر می‌گذارد. محصولات بوتان حتی با فشار آب پایین نیز به خوبی کار می‌کنند.

ایران رادیاتور

ایران رادیاتور متنوع‌ترین محصولات را در میان برندهای دیگر دارد. همین موضوع کار شما را راحت کرده و می‌توانید با توجه به شرایط محل زندگی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. ایران رادیاتور انواع مختلفی از پکیج‌های دارای فن دار و بدون فن، دو و تک مبدل، دیواری و زمینی و … را طراحی و به بازار عرضه می‌کند. این محصولات راندمان بالایی دارند و معمولا در محیط‌های بزرگ نیز استفاده می‌شوند.

پکیج بوتان دیرتر خراب می شود یا ایران رادیاتور

پکیج لورچ

لورچ برند ایرانی دیگری است که کیفیت بسیار بالایی داشته و از قطعات بسیار عالی ساخته شده است. قطعات باکیفیت باعث افزایش قدرت و میزان بازدهی پکیج لورچ شده است. از این پکیج در متراژهای مختلف از 70 تا 250 متر مربع استفاده می‌شود. این محصولات ارزش خرید زیادی داشته و با مصرف انرژی کم، بازدهی بسیار مناسبی دارند. محصولات لورچ نیز تنوع بسیار بالایی داشته و همه آن‌ها طول عمر بالایی دارند. به همین دلیل می‌توانید متناسب با نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

شوفاژکار

در میان پکیج‌هایی که عمر بیشتری داشته و کمتر دچار خرابی می‌شوند، شوفاژکار نیز از برندهای شناخته شده و پرفروش ایرانی است. محصولات این برند در دو دسته گاز سوز و گازوئیل سوز قرار می‌گیرند. کاربرد بیشتر آن‌ها استفاده در محیط‌های بزرگ‌تر است و معمولا در ویلاها و سالن‌های بزرگ استفاده می‌شوند. ظرفیت گرمایی آن‌ها بسیار بالا بوده و میزان آب گرم بسیار زیادی تولید می‌کنند. محصولات این برند مصرف سوخت بسیار پایینی دارند و قیمت آن‌ها نیز نسبت به نمونه‌های دیگر کمتر است.

برندهای خارجی پکیج

بسیاری از برندهای خارجی نیز در بازار موجود هستند که کیفیت مناسبی داشته و با قطعات عالی و با کیفیت، کمتر دچار خرابی می‌شوند. در ادامه برخی از آن‌ها معرفی شده‌اند.

پکیج دیواری یونیکال

یونیکال از برندهای معتبر ایتالیایی موجود در بازار است که انواع مختلفی از پکیج‌ها با ویژگی‌های مختلف و قیمت مناسب ارائه می‌دهد. این پکیج‌ها به صورت دو مبدله، دارای فن، سیستم ضد یخ، ترموستات محافظت کننده، پمپ تعدیل کننده، سیستم آنتی جام و …. هستند. علاوه بر آن خدمات پس از فروش بسیار مناسبی برای آن‌ها ارائه می‌شود.

پکیج دیواری برند آریستون

یکی از نمونه‌های بسیار باکیفیت و محبوب در بازار ایران، برند ایتالیایی آریستون است. این برند نیز انواع مختلفی از محصولات با کیفیت را به بازار عرضه می‌کند. کیفیت بسیار بالای قطعات و استفاده از استانداردهای جهانی برای آن‌ها باعث افزایش طول عمر این قطعات شده است. بازدهی بسیار بالای آن‌ها باعث شده تا در ساختمان‌های بزرگ مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر آن دارای گارانتی طولانی مدت هستند که این امر نشان دهنده تضمین کیفیت آن‌ها است. فضای بسیار کمی را اشغال کرده و به صورت دو مبدله با فن بدون صدا طراحی و ساخته می‌شوند.

کدام پکیج را بخریم؟

پکیج دیواری کمپانی بوش

برند بوش از برندهای معتبر کشور آلمان است که تنوع بالایی از محصولات خانگی ازجمله پکیج طراحی و تولید می‌کند. محصولات شرکت بوش با گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مناسبی ارائه می‌شوند. بازدهی بسیار بالا و مصرف سوخت پایین از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های برند بوش هستند. همچنین در سایز‌ها و ظرفیت‌های مناسب طراحی و ساخته می‌شوند.

پکیج دیواری وایلانت

وایلانت دیگر برند معتبر آلمانی است که انواعی از پکیج‌ها با کیفیت بالا و کارایی مناسب تولید می‌کند. این برند نیز در ایران به فروش رسیده و خدمات پس از فروش مناسبی نیز برای آن ارائه می‌شود. نصب آن‌ها بسیار ساده و راحت است و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. همچنین دارای راندمان 90 درصدی بوده و به دو صورت فن دار و بدون فن ساخته می‌شوند.

کدام پکیج را بخریم؟

با توجه به توضیحات گفته شده و برندهای معرفی شده ممکن است افراد با این چالش روبرو شوند که کدام پکیج را خریداری کنند تا بازدهی بهتری داشته و کمتر دچار خرابی شود. نکته اول این است که شما پکیج موردنظر را باید با توجه به محیط انتخاب کنید. هر کدام از برندهای گفته شده انواع مختلفی از پکیج‌ها را با ویژگی‌ها و کارایی مختلف ارائه می‌دهند و شما باید سعی کنید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. برندهای گفته شده از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهد. اما مسئله اصلی نحوه استفاده و سرویس و نگهداری به موقع پکیج است. اگر به موقع پکیج خود را سرویس کنید قطعا طول عمر بالاتری داشته و کمتر دچار خرابی می‌شود.

پکیج وسیله‌ای بسیار کاربردی و ضروری است. اگر به دنبال پکیجی هستید که کمتر دچار خرابی شود، در مرحله اول باید از میان مدل‌های گفته شده ایرانی یا خارجی گزینه‌ای با کیفیت و مناسب با محیط خود خریداری کنید. در نهایت با نگهداری مناسب و سرویس دوره‌ای از پکیج خود مراقبت کرده تا برای مدت زمان بیشتری کار کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ازبکستان خریدار محصولات پتروشیمی ایران شد

ش سپتامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| حسین علیمراد رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دستاوردهای ایران در زمینه دستیابی ایران به دانش فنی تولید پلی‌الفین‌ها، پلی‌پروپیلن، آمونیاک، تبدیل گاز به پلی‌الفین‌ها، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه فرآیندهای الفینی نیاز آنچنانی به لایسنس خارجی ندارد، از این رو شرکت‌های ایرانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000