بابت رویدادهای لغو شده، به‌دنبال دریافت غرامت هستیم

اعتمادآنلاین|

به‌دنبال حمله مسکو به اوکراین، تحریم‌های گسترده‌ای علیه ورزشکاران روسیه اعمال و علاوه بر این، امتیاز میزبانی بسیاری‌ از رویدادهای ورزشی از این کشور گرفته شد.

به گزارش ایرنا، از جمله این رویدادها که روسیه امتیاز میزبانی آنها را از دست داد، می‌توان به فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲، رقابت‌های جهانی هاکی روی یخ ۲۰۲۳ در دو بخش جوانان و بزرگسالان و همچنین رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد.

اولگ ماتیستین وزیر ورزش روسیه دراین‌باره گفت: فدراسیون فوتبال روسیه بابت سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی که در مسیر آماده‌سازی برای برگزاری این رویدادها کرده بود، به‌دنبال غرامت است هرچند فرآیند دریافت این غرامت هنوز در دست انجام است.

وی در حاشیه مجمع اقتصادی شرق در شهر ولادیوستوک روسیه گفت: هنوز هیچ غرامتی دریافت نکرده‌ایم اما پیگیر هستیم. فدراسیون‌های ملی ما با فدراسیون‌های بین‌المللی درحال مذاکره هستند و امیدواریم به راه‌حل موفقیت‌آمیزی دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پیام مادورو تحویل رئیسی شد

س سپتامبر 6 , 2022
برنا نوشت: رئیس جمهور در دیدار فرستاده ویژه مادورو، اظهار داشت:‌ سیاست جمهوری اسلامی ایران افزایش سطح همکاری‌های با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه با توجه به ظرفیت‌های متنوع موجود است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000